Академічна мобільність_23-24 н. р._073 Менеджмент_СВО Бакалавр

Внутрішня академічна мобільність здобувачів вищої освіти за ОПП Менеджмент підприємства: підсумки

Академічна мобільність є важливим елементом освітнього процесу, оскільки сприяє підвищенню якості навчання та розвитку професійних компетенцій здобувачів вищої освіти. Вона дозволяє отримати нові знання та досвід у провідних освітніх закладах, що, у свою чергу, розширює світогляд і відкриває доступ до інноваційних підходів у навчанні. Здобувачі вищої освіти, які беруть участь у програмах обміну, мають конкурентні переваги на ринку праці, оскільки їхні знання адаптуються до глобальних вимог. Крім того, це можливість навчитися ефективно працювати в мультинаціональних командах, що є необхідною навичкою для сучасних менеджерів.
Зокрема за 2023 – 2024 навчальний рік дев’ять здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти виявили бажання взяти участь в програмах академічної мобільності. 
Так, у І семестрі, Даровська Юлія, Корнієнко Олена, Дробязко Аліна та Вербовий Роман реалізували своє право на академічну мобільність В Полтавському університеті економіки і торгівлі, опанувавши дві навчальних дисципліни «Етика менеджменту» та «Організація роботи офісу».
В ІІ семестрі 2023 – 2024 навчального року, Плюйко Валерія та Гуржій Артем, вивчали навчальну дисципліну «Логістика» в Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Вінніченка, м. Кропивницький.
А Бобровський Максим, Тонконог Микола та Дяченко Юлія виявили бажання опанувати курс «Тренінг: Створи свій стартап та управляй ним» в Полтавському університеті економіки і торгівлі, м. Полтава.
 

Викладачі кафедри менеджменту
ім. І. А. Маркіної зацікавлені в академічній мобільності не лише для студентів, а й для власного професійного розвитку, адже співпраця з університетами та іншими установами, дає можливість переймати кращі практики викладання, використовувати сучасні навчальні матеріали та методики, а також брати участь у спільних наукових дослідженнях. Така взаємодія сприяє підвищенню кваліфікації колективу кафедри і надає їм змогу інтегрувати нові знання у свої навчальні дисципліни, що робить освітній процес більш динамічним та інноваційним. З іншого боку, партнерські програми з вітчизняними закладами дозволяють адаптувати міжнародні досягнення до місцевих умов, зберігаючи національні особливості та підвищуючи конкурентоспроможність випускників на ринку праці.