Як спілкуватися з цільовою аудиторією, впливаючи на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача???
Вміння правильно формулювати власні думки і передавати їх – важливі життєві навички для людини, а для маркетолога - це необхідні професійні навички, що допомагають збирати, обробляти, систематизувати, аргументувати і передавати інформацію, впливаючи на емоційний стан споживачів.
Саме цьому навчалися студенти на другому тренінгу Ігоря Лядського: «Сторітеллінг як важлива складова брендингу».
Сторітеллінг – технологія створення історій для передачі необхідної інформації.
Під час тренінгу студенти практикувалися у розробці та розказуванні історій, комбінували їх з новими ситуаціями і образами.
Було супер круто! Дякуємо пану Ігорю.
Чекайте від наших маркетологів цікавих історій.