Футбольний клуб – це окрема «держава» зі своєї назвою, історією, долями людей, перемогами, поразками, економікою, менеджментом та маркетингом!!!
Про це дізнались з екскурсії до Футбольного клубу «Ворскла» студенти навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій ПДАУ!
Спікер наводив студентам переконливі докази щодо доцільності розміщення реклами на футбольних матчах: футбол – номер один серед спортивних змагань; футбол має регіональні, національні та міжнародні діапазони; футбол забезпечує безперервність рекламних компаній протягом року; футбол є домінуючою темою в щоденній пресі та надає нові теми для розмов у щоденній базі ЗМІ; футбол надає ряд позитивних характеристик, таких як «колективна робота», «бойовий дух» або «витривалість»; футбол забезпечує «чисті» емоції; футбол високо цінується в соціумі; футбольні клуби є брендами з великим рівнем впізнаваності.
Однією з послуг ФК є фотосесія на футбольному полі і ми нею скористались! Крім того можлива: оренда футбольних полів, VIP-кабінки (SKY-BOX), вітання зі святом в перерві футбольного матчу перед тисячами глядачів, голосові привітання, вітання з святковою подією на футбольному полі в перерві матчу тощо.
Крім того студенти відвідали ресторан, фірмовий магазин, музей клубу , виробничі приміщення.