Конкурс проходив у відкритому форматі http://www.rada-poltava.gov.ua/news/86351928/ , велась відео-трансляція заходу на офіційному Youtube-каналі Полтавської міської ради https://www.youtube.com/watch?v=-r21dEK5AIw . Проєкти дизайну бренду міста були презентовані для громади міста, ЗМІ та членів конкурсної комісії.
Активну участь у Проекті ПРОМІС та роботі конкурсної комісії приймав, завідувач кафедри маркетингу Полтавської державної аграрної академії, доктор економічних наук, професор Володимир Писаренко.
Конкурс був оголошений 1 вересня 2020 року, інформація розміщена на офіційному сайті Полтавської міської ради та у соціальних мережах.
Метою візуалізації бренду міста є створення унікального дизайну бренду міста Полтави та системи візуальної ідентифікації (бренд-буку) міста, що сприятиме популяризації ключових бізнес-напрямів міста Полтави в Україні та за кордоном, реалізації міжнародних проектів, залученню інвестицій, поліпшенню туристичної привабливості міста та збільшенню туристичних потоків.
Створення дизайну бренду міста є складовою маркетингової стратегії міста Полтави, що розроблена Робочою групою в складі якої приймали участь студенти спеціальності Маркетинг ПДАА на основі проведеного аналізу ідентичності громади міста, оцінки позиціонування міста серед визначених цільових груп на внутрішньому та міжнародному ринках, логічно сформованої концепції бренду міста.
На конкурсі дизайну бренду міста Полтави презентували креативні напрацювання та портфоліо 5 учасників Такий захід у місті Полтаві відбувався вперше, і тому підчас обговорення була активна дискусія між учасниками, ЗМІ та конкурсною комісією.