У захоплюючій атмосфері Полтавського державного аграрного університету 16 листопада 2023 року відбувся круглий стіл «Навички сучасного маркетолога»
На початку заходу виступили директор ННІ ЕУПІТ д.е.н., професор Дмитро Дячков, завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Володимир Писаренко, гарант бакалаврського рівня освітньої програми Маркетинг к.е.н., доцент Іван Терещенко.
Про сучасні навички маркетолога детально розповів Вадим Базилєв – маркетолог компанії ТермаСтіл. Зокрема, жвавий інтерес у студентів викликали питання СЕО оптимізації, таргетингу, створення і просування контенту. Були здивовані тим, що навіть у сфері В2В можна креативити і створювати цікавий контент.
Також пан Вадим поділився ключовою інформацією про сучасні тенденції та важливі аспекти роботи інтернет-маркетолога.
Далі про свої успіхи і набуті навички розповів Олександр Мірошниченко (студент 4-го курсу), який після проходження літньої виробничої практики був працевлаштований маркетологом у «продуктову родину Рідне Село». Олександр розповів про скіли, які знадобилися йому в роботі, відмітивши, що частину знань і навичок він отримав під час навчання в університеті, а іншу під час неформальної освіти.
Наступний спікер Анна Кісіль (студентка 2-го курсу) поділилася досвідом участі у міжнародному проекті від Міжнародної організації з міграції і проведені соціологічних досліджень у Полтавській ТГ, де респондентами були люди з порушеннями слуху і зору. І як зазначив Іван Терещенко, це унікальний досвід, який вразив і його особисто. Оскільки група інтерв’юерів мала можливість «почути» глухоніму людину і зрозуміти (наскільки це можливо) складності взаємодії людей з порушеннями слуху з оточуючими.
Також Іван Терещенко зазначив, що студенти Полтавського державного аграрного університету активно долучилися до ініціативної групи Полтавської громади і узяли участь у тренінгах зі збору даних, аналізу і прийняття управлінських рішень та проведення соціологічних досліджень.
У підсумку активної роботи команди Полтавської громади вдалося залучити 25000$ для придбання обладнанням, що дозволить лікарю «ПОЧУТИ» пацієнта з порушеннями слуху.
У підсумку ми ще раз переконалися, що маркетологи роблять життя комфортнішим, а майстерність інтернет-маркетологів визначає успіх компанії у цифровому світі.
Отримана інформація надихнула та розширила горизонти розвитку для нас.