26 березня в ПДАУ відбулася незвичайна лекція.
Чому? Бо була проведена студентами-маркетологами старших курсів, які уже працюють за фахом. Лекція була прочитана для студентів-маркетологів молодших курсів. Йшлося про особливості маркетингової діяльність підприємств та організацій, в яких працюють наші доповідачі.
Так, Назар Плохута – формат менеджер департаменту маркетингу компанії «Аврора Мультимаркет», студент-маркетолог СВО Магістр 1-го курсу розповів про особливості маркетингової стратегії, позиціювання і маркетингової діяльності компанії Аврора.
Сутність другого питання «Маркетингові комунікації ТМ РІДНЕ СЕЛО продуктової родини супермаркетів» розкрив Олександр Мірошниченко– фахівець з методів розширення ринку збуту компанії Рідне село, студент-маркетолог СВО Бакалавр 4-го курсу.
Сергій Крамаренко – провідний фахівець відділу маркетингу ПДАУ, студент-маркетолог СВО Бакалавр 4-го курсу розповів про особливості формування бренду ПДАУ у цифровому середовищі.
Також хлопці поділилися власним досвідом реалізації творчих задумів і мотивами, що допомагають їм розвиватися як професійним маркетологам. Наприкінці викладачі і студенти отримали розгорнуті відповіді на свої питання.