НАУКОВІ ПРАЦІ ПОЛТАВСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АГРАРНОЇ АКАДЕМІЇ Випуск 4 Том 1 ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ |
ЗМІСТ |
Макаренко П.М., Аранчій В.І., Зоря О.П., Лашко Ю.П.
ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ У КОНКУРЕНТНОМУ РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ |
3 |
Бабенко В. А.
ИССЛЕДОВАНИЕ ТЕРМИНОЛОГИЧЕСКИ- КЛАССИФИКАЦИОННОГО АСПЕКТА ИННОВАЦИОННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ |
8 |
Барилович О.М.
БЕНЧМАРКІНГОВА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
12 |
Безручко Я.А.
УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ |
15 |
Бондаренко М.О.
ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВА ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЙОГО РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ |
19 |
Боровик Т.В.
МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ |
24 |
Бурлака О.П., Бурлака О. А.
ІННОВАЦІЙНІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
29 |
Верна В.В.
МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛА ВИНОГРАДАРСКО-ВИНОДЕЛЬЧЕСКИХ ПРЕДПРИЯТИЙ |
33 |
Віннік І.Ю.
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА |
37 |
Висоцька А.О.
ВПЛИВ ФАКТОРІВ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА РЕАЛІЗАЦІЮ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
42 |
Власенко І.М.
ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГУ МОЛОЧНОЇ ГАЛУЗІ АПК |
45 |
Волкова І.М.
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА ПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ |
51 |
Воронько Т.В., Федірець О.В.,Журавель М.О.
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОЛОГІЇ ТА РОЗВИТОК ЗБАЛАНСОВАНОГО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ |
54 |
Галенко О.І.
ЛОГІСТИЧНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНОГО ЗЕРНОПРОДУКТОВОГО ПІДКОМПЛЕКСУ |
59 |
Герелес А.В.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ АГРОБІЗНЕСУ В МОЛОКОПРОДУКТОВОМУ ПІДКОМПЛЕКСІ: ІНТЕГРАЦІЯ ТА ВЕРТИКАЛІЗАЦІЯ |
64 |
Гладіліна О. В.
ОЦІНКА ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ЦУКРУ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
69 |
Гладіліна Т.В.
МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО СОРТУ ОЗИМОЇ ПШЕНИЦІ У ВИРОБНИЦТВО |
76 |
Гоголь І.А.
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
83 |
Грінченко О.В.
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ |
87 |
Даниленко В.І.
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ОВОЧЕПРОДУКТОВОГО ПІДКОМПЛЕКСУ |
91 |
Дивнич А.В.
МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ РІЛЛІ У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ |
95 |
Дорогань Л.О., Кончаковський Є.О., Живогляд Ю.О.
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ |
101 |
Дубініна М.В.
ОСОБЛИВОСТІ ІНСТИТУЦІОНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ТОВАРОВИРОБНИКІВ |
106 |
Дубовська О.В.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ЯК СОЦІАЛЬНО- ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ ТА ЇЇ СПЕЦИФІКА У ГАЛУЗІ ОСВІТИ |
110 |
Дугар Т. Є.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ АМОРТИЗАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В ОБЛІКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
117 |
Дядик Т.В.
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОЇ СФЕРИ |
122 |
Єфанов В.А., Юрченко О.Ю.
ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРИЙНЯТТЯ Й ОЦІНКИ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ ГОСПОДАРЮВАННЯ |
126 |
Запорожченко Т.Г., Писаренко В.В.
ДІЯЛЬНОСТЬ ДИСТРИБУТИВНИХ ЦЕНТРІВ ТА ЇХ РОЛЬ У СУЧАСНІЙ ЛОГІСТИЧНІЙ СИСТЕМІ |
131 |
Калюжна Ю.П.
ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ЇЇ АКТИВІЗАЦІЯ У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ |
136 |
Качула С.В.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА |
139 |
Комаріст О. І., Алдохіна Н.І.
ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА |
146 |
Копішинська О.П., Вакуленко Ю.В.
ПІДТРИМКА ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ НА ОСНОВІ ПОБУДОВИ ІМІТАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ |
150 |
Корниенко Г.В.
ФОРМИРОВАНИЕ ОРГАНИЗАЦИОННО-УПРАВЛЕНЧЕСКОГО МЕХАНИЗМА В ПЛОДОВОДЧЕСКИХ ПРЕДПРИЯТИЯХ |
157 |
Кошова Л.М.
МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА ЕКОЛОГІЧНО БЕЗПЕЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ ПРИ ВИХОДІ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ |
160 |
Ланченко Є.О., Тимошенко М.М.
СТАН КОЛЕКТИВНО-ДОГОВІРНОГО РЕГУЛЮВАННЯ АГРАРНИХ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН |
166 |
Лебединський О.І.
ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АПК |
170 |
Лементовська В.А., Бортник Т.І., Скуртол С.Д.
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ ОВОЧІВ |
175 |
Ломонос Л.М.
АНАЛІЗ КОН’ЮНКТУРИ ПЛОДООВОЧЕВОГО РИНКУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
180 |
Малинська Л.В., Калініченко А.В., Чурілов Д.Г., Калініченко В.М.
ДОЦІЛЬНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМАТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТІВ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ |
184 |
Маркевич Т.В.
ГАЛУЗЬ ПЕРЕРОБКИ У ВИРОБНИЧІЙ СТРУКТУРІ ТА ІНВЕСТИЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЯХ СІЛЬГОСПВИРОБНИКІВ |
192 |
Миколенко І.Г.
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
196 |
Марусей Т.В.
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ І ТЕХНОЛОГІЇ В ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ АПК |
201 |
Мірошниченко К.М.
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ БОРОШНОМЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
205 |
Морозова Г.С.
СОЦІАЛЬНА ІНФРАСТРУКТУРА СЕЛА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА СТАЛИЙ РОЗВИТОК СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
210 |
Купрік А.П.
ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АПК |
215 |
Острик В.Ю.
МАРКЕТИНГОВОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ СИСТЕМЫ МЕНЕДЖМЕНТА НА ПРЕДПРИЯТИЯХ АПК |
218 |
Передерій Н.О., Костюк О.Д., Кузьменко С.В.
КОНФЛІКТ В РОЗВИТКУ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ТА БІОЕНЕРГЕТИЧНОЇ ПРОГРАМ КРАЇН СВІТУ |
221 |
Петренко Ю. А.
СУЧАСНИЙ СТАН ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗЕРНОПРОДУКТОВОГО ПІДКОМПЛЕКСУ АПК УКРАЇНИ |
226 |
Попик Л. О.
ОЦІНКА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ УКРАЇНИ |
232 |
Прозорова Н.В.
ЛОГІСТИЧНА СИСТЕМА ЯК ФАКТОР ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНИМИ ЗАПАСАМИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА |
236 |
Русанова Г.М., Бредун Н.В.
ДЕРЖАВНІ ТА МІСЦЕВІ ПРОГРАМИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ |
239 |
Сегеда С.А.
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІНФРАСТРУКТУРИ АГРАРНО-ПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУ УКРАЇНИ |
243 |
Сердюк О. І., Паламарчук Г.А., Мирна О. В.
УПРАВЛІНСЬКІ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ АВС-АНАЛІЗУ |
246 |
Сердюк Т.М.
ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРИСТИК МОЛОКОТОВАРНОГО ПОТОКУ СІЛЬГОСППІДПРИЄМСТВ |
254 |
Снітко Ю.М.
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНО-ФІНАНСОВОЮ БЕЗПЕКОЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
259 |
Стасіневич С.А., Валявський С.М., Корнилюк А.В.
АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ЦУКРОВИХ БУРЯКІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ В УКРАЇНІ |
265 |
Стасенко О.М.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОНЯТТЯ ГОСПОДАРСЬКОГО МЕХАНІЗМУ |
272 |
Степаненко Н. І., Микитюк В. М.
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО СУПРОВОДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ТВАРИННИЦТВА |
276 |
Степаненко Т. О.
ОЦІНКА ТА ТЕНДЕНЦІЇ РЕСУРСОЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
279 |
Терещенко І.О., Пипко А.В.
ГЕНЕТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРОДУКТИВНОСТІ КОРІВ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЦТВА МОЛОКА |
285 |
Транченко Л.В.
ТРУДОВІ РЕСУРСИ ЯК ГОЛОВНА ПРОДУКТИВНА СИЛА І ТРУДОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ НА СЕЛІ |
290 |
Устік Т.В., Атаманець Н.І.
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНОЇ РОДУКЦІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ |
294 |
Флегантова А.Л.
РЕГІОНАЛЬНІ АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
300 |
Харченко А.О., Бурляй О.Л.
ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ПО ЗБУТУ ЗЕРНА |
304 |
Хурдей В.Д.
МАРКЕТИНГОВЕ РОЗУМІННЯ РОЛІ ЦІНИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ |
311 |
Шевченко І.В.
МАРКЕТИНГ У СІЛЬСЬКОМУ ЗЕЛЕНОМУ ТУРИЗМІ |
317 |
Шерстюк С.В.
КОН’ЮНКТУРА ВНУТРІШНЬОГО РИНКУ ПЛОДІВ І ЯГІД |
321 |
Шульга Л.В., Загребельна І.Л.
ТЕНДЕНЦІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ РИНКУ ПРОДУКЦІЇ СКОТАРСТВА |
327 |
Шевченко Т.А.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИКОЮ |
331 |
Щаслива Г.П.
ФОРМУВАННЯ РИНКУ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ РЕСУРСІВ ДЛЯ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА |
337 |
Якубенко Ю.Л.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ ФІНАНСОВОГО СТАНУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА |
342 |
Яснолоб І.О.
РЕАЛІЗАЦІЯ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ ПІД ВЛАСНОЮ ТОРГОВОЮ МАРКОЮ МЕРЕЖІ |
346 |
ПОКАЖЧИК АВТОРІВ |
358 |
ВИХІДНІ ДАНІ |
360 |