Макаренко П.М., Сень О.В.,
ПЛАТОСПРОМОЖНИЙ ПОПИТ І ПІДВИЩЕННЯ ЦІН У СПОЖИВАННІ МОЛОКА І МОЛОКОПРОДУКТІВ |
3 |
Бабенко А.Г., Бондаревська К.В.
РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В АГРАРНОМУ ВИРОБНИЦТВІ УКРАЇНИ (МАКРОЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ) |
8 |
Дадашев Б.А.
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КРЕДИТУВАННЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
14 |
Лозинська Т.М.
ТРАНСФЕРТ ТЕХНОЛОГІЙ В АГРАРНІЙ СФЕРІ ЯК ПРОБЛЕМА УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ |
20 |
Макаренко А.П., Малініна Ю.М.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ |
24 |
Махмудов Х.З., Тарасов Д.А.
МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ СИСТЕМИ УКООПСПІЛКИ В УПРАВЛІННІ РУХОМ ТОВАРІВ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
31 |
Пантелеймоненко А.О., Грицюк Т.І.
ЕНЕРГЕТИЧНІ КООПЕРАТИВИ: ДОСВІД НІМЕЧЧИНИ |
36 |
Писаренко В.В., Запорожченко Т.Г.
ПЛАНУВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ НА РИНКУ ПРОДОВОЛЬСТВА |
45 |
Талавиря М.П., Талавиря О.М.
НАУКОВІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ БІОЕКОНОМІКИ |
52 |
Тумакова С.В.
ДОГОНЯЮЩЕЕ РАЗВИТИЕ И ВОЗМОЖНОСТИ УСТОЙЧИВОГО ЭКОНОМИЧЕСКОГО РОСТА РЫНКА РАБОЧЕЙ СИЛЫ В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ |
61 |
Чириченко Ю.В.
ОКРЕМІ КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ ПРОДОВОЛЬЧОЮ ПРОДУКЦІЄЮ: «ВІКНО МОЖЛИВОСТЕЙ» РОЗВИТКУ ПРОДОВОЛЬЧОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ |
65 |
Швець Н.Р., Осадець О.М.
ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ КРЕДИТНОЇ СПІЛКИ |
73 |
Алифов Вусал Ягуб оглы
ДИНАМИКА ПРОИЗВОДСТВА СЕЛЬСКОХОЗЯЙСТВЕННOЙ ПРОДУКЦИИ В АЗЕРБАЙДЖАНЕ |
77 |
Бабух І.Б.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ МІСТ УКРАЇНИ |
80 |
Бутенко В.В.
АДАПТАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ПТАХІВНИЦТВА ДО УМОВ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ |
85 |
Біловол Р.І.
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕНЯ – НЕОБХІДНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА |
91 |
Верна В.В.
ОСНОВНЫЕ ФИНАНСОВО-ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ АНАЛИЗА МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ |
96 |
Возна В.В.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ КАПІТАЛ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ: ЙОГО СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА |
101 |
Волкова І.М.
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМІКИ |
112 |
Горлачук М.А.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОДОВОЛЬЧОГО МАРКЕТИНГУ І ПРОГНОЗУВАННЯ АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУ РЕГІОНУ |
115 |
Гуменюк М.М.
ОСНОВНІ ФАКТОРИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ |
119 |
Гофман М. О.
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ АГРАРНОГО РИНКУ |
126 |
Гура В.Л., Ткачук М.С.
ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ ГАЛУЗІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ В УКРАЇНІ |
131 |
Давлианидзе Я.С.
ЭВОЛЮЦИЯ И СОВРЕМЕННОЕ СОСТОЯНИЕ НАУЧНЫХ ПРЕДСТАВЛЕНИЙ ОБ ИНТЕНСИФИКАЦИИ ФАКТОРОВ ПРОИЗВОДСТВА |
136 |
Даниленко В.І.
РОЗВИТОК ЛОГІСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ТОВАРНОГО РИНКУ В ТРАНСФОРМАЦІЙНІЙ ЕКОНОМІЦІ |
139 |
Демченко О.В.
МЕХАНІЗМ КРЕДИТУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
143 |
Добрянська Н.А.
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПРАЦІ В ГАЛУЗІ ТВАРИННИЦТВА |
148 |
Дорофєєв О.В., Мирна О.В.
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ АГРАРНОГО СЕКТОРУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ |
152 |
Дорошкевич Д.В.
CRM-СИСТЕМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО МАРКЕТИНГУ |
157 |
Жмайлов В.М., Жмайлова О.Г.
ПРОДОВОЛЬЧИЙ РИНОК: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ |
161 |
Калюжна Ю.П.
МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИМ ПРОЦЕСОМ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
164 |
Карпенко В.Л.
СПІЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПОБУДОВИ ПАРТНЕРСЬКИХ СТОСУНКІВ МІЖ УЧАСНИКАМИ РИНКУ |
167 |
Клименко Л.В.
МЕХАНІЗМ МИТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ З КРАЇНАМИ ЄДИНОГО ЕКОНОМІЧНОГО ПРОСТОРУ |
171 |
Ковальова О.М.
МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕНСАЦІЇ ЗА ПОКРАЩЕННЯ РОДЮЧОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ |
175 |
Комаріст О.І., Гладіліна О. В.
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ В АГРАРНІЙ СФЕРІ |
179 |
Кошова Л.М., Комаріст О.І.
РОЛЬ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРОПІДПРИЄМСТВА |
184 |
Кравець В.І.
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО СЕКТОРУ ФІНАНСОВИМИ ІНСТИТУТАМИ В УКРАЇНІ |
187 |
Лебедева В.В.
ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ПІДПРИЄМТВ АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВА ЯК ЧИННИК ЇХ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ |
192 |
Лебединський О.І.
ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
196 |
Лиса Н.В.
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ФОНДІВ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК УМОВА ЇХ ІННОВАЦІНОГО РОЗВИТКУ |
201 |
Лисевич С.Г., Д’яченко К.О.
ОЦІНКА СТАНУ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВА ТА УПРАВЛІННЯ НИМИ |
206 |
Лисевич С.Г., Веліканова В.К.
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ СТІЙКІСТЮ ТА ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА НЕЇ |
211 |
Лопатинська А.Ю.
СКЛАДОВІ КОНЦЕПЦІЇ УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО СЕКТОРА В УМОВАХ ЗМІНИ КЛІМАТУ |
215 |
Міхєєнко К.С.
ВПЛИВ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ ПІДПРИЄМСТВА |
220 |
Острик В.Ю., Пелих А.Е.
ПОВЫШЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТА В ПРЕДПРИЯТИЯХ АПК |
223 |
Павлюк Н.П.
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ РИБНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ |
226 |
Пітель Н.Я.
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АПК |
231 |
Полчанов А.Ю.
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ СТРАХОВОЮ КОМПАНІЄЮ НА РИНКАХ КРАЇН, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ |
235 |
Полюхович Е.А., Белоцерковский П.Г.
СОЗДАНИЕ СИСТЕМЫ МАРКЕТИНГОВОЙ ЛОГИСТИКИ РАСПРЕДЕЛЕНИЯ В САДОВОДЧЕСКОМ ПРЕДПРИЯТИИ |
241 |
Помаз О.М., Сердюк О.І.
КАДРОВИЙ ЧИННИК ПРИЙНЯТТЯ ІНННОВАЦІЙНИХ РІШЕНЬ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ВИРОБНИЦТВІ |
244 |
Прокопчук О.Т., Улянич Ю.В.
РОЗВИТОК СТРАХУВАННЯ В АГРОВИРОБНИЦТВІ |
250 |
Прокоф’єва К.В.
ТЕОРЕТИЧНА СУТНІСТЬ ЕКОНОМІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ «ЕФЕКТИВНІСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА» |
255 |
Резніченко Д.В.
ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА АГРАРНА ПОЛІТИКА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АПК |
258 |
Савіцька С.І.
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИРОБНИКІВ ЗЕРНА І ЇЇ ЗНАЧЕННЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ |
261 |
Світовий О.М.
ДОДАНА ВАРТІСТЬ ТА ЇЇ РОЛЬ У РОЗВИТКУ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ |
264 |
Сердюк О. І., Шупта І. М.
МОБІНГ ЯК ДЕСТРУКТИВНЕ ЯВИЩЕ В КРЕАТИВНОМУ КОЛЕКТИВІ, ЩО ГАЛЬМУЄ ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА |
269 |
Сиротюк А.М.
ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В АГРОПРОМИСЛОВОМУ КОМПЛЕКСІ |
279 |
Скиданенко А.Ю.
ОКРЕМІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ ВИРОБНИЧИХ ВИТРАТ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ |
283 |
Стасенко О.М.
ДЕРЖАВНА СИСТЕМА ЦІНОВОГО МОНІТОРИНГУ НА РИНКУ ЗЕРНА УКРАЇНИ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ АГРАРНОГО СЕКТОРУ |
286 |
СтепаненкоН. І.
ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ЗАСАДАХ СТРУКТУРНОЇ ЗБАЛАНСОВАНОСТІ |
290 |
Стоянець Н.В.
ПРИНЦИПИ ДЕРЖАВНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ |
293 |
Суховерха Ю.В.
АДАПТАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ |
298 |
Тарасенко Н.І.
ИННОВАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ АГРОПРОМЫШЛЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ ЗЕРНОПЕРЕРАБАТЫВАЮЩЕЙ ОТРАСЛИ ЛУГАНСКОЙ ОБЛАСТИ |
302 |
Ткачук І.Я.
ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЕКОНОМІКА: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ ТА ВЗАЄМОЗАЛЕЖНОСТІ |
305 |
Устік Т.В., Устик Д.В.
ЗАСТАВА РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ЯК ПОТЕНЦІЙНЕ ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
310 |
Фастівець Н.П.
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗЕРНОПРОДУКТОВОГО ПІДКОМПЛЕКСУ АПК |
314 |
Хурдей В.Д., Грубіч Н.К.
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ В СИСТЕМІ АГРОПОСТАЧАННЯ |
318 |
Чалюк Ю.О.
СОЦІАЛЬНЕ ПРОГНОЗУВАННЯ ЯК ЗАСІБ РЕГУЛЮВАННЯ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ПОЛІТИКИ ФАО |
321 |
Чумак В. Д., Чумак К. М.
УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ ПРИ ПОПЕРЕДЖЕННІ БАНКРУТСТВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
327 |
Шовкун Л.В., Свельєва О.М.
ВИЗНАЧЕННЯ КІЛЬКІСНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
331 |
Шульга Л.В., Бражник Л.В., Вакуленко Ю.В.
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОФЕСІЙНА ТА ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ |
335 |
Яснолоб І.О.
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КООПЕРАЦІЇ НА ПЛОДООВОЧЕВОМУ РИНКУ |
339 |
Покажчик авторів |
353 |