Треба багато вчитися, щоб знати хоч трохи.
Шарль Луї Монтеск'є
Нормативна база неформальна / інформальна освіта
Положення про порядок визнання результатів навчання, набутих у неформальній та інформальній освіті, здобувачами вищої освіти Полтавського державного аграрного університету
Онлайн зустріч з науково-педагогічними працівниками Навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій
Тема: «Неформальна та інформальна освіта». 27.01.2022 р. Презентація
Схема визнання результатів навчання, здобутих у неформальній / інформальній освіті
Процедура визнання результатів, здобутих у неформальній / інформальній освіті
Інформація про визнання результатів навчання, здобутих у неформальній / інформальній освіті, здобувачів вищої освіти,
які навчаються за ОПП Місцеве самоврядування
2022-2023 н. р. | |
|
|
2023-2024 н.р. | |
|
|
Освітні майданчики, рекомендовані здобувачам ступеня магістр спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування для набуття неформальної освіти
Практичні здобутки здобувачів вищої освіти в сфері неформальної освіти
Навчання на курсах | |||
|
|||
. | |||
Участь у науково-практичних конференціях | |||
Курси рекомендовані здобувачам ступеня бакалавр
|
||
Назва курсу |
Коротка характеристика курсу |
Програмні результати навчання за ОНП / |
1.Децентралізація: від патерналізму до відповідального розвитку |
Розглядаються питання самостійного формування місцевої політики, прийняття рішень, вигоду чи втрати від яких несе вся громада. В нових умовах децентралізації кожен має розуміти сучасну парадигму управління громадою. Поєднання теорії з практикою, реальними історіями інноваційних рішень, що з'явились в різних територіальних громадах в процесі реформи є важливим для ефективної роботи органів та посадових осіб місцевого самоврядування. |
РН18. Уміти використовувати теоретичні та практичні навички для вироблення політики місцевого розвитку, зокрема із залученням потенціалу співпраці територіальних громад |
2.Створення інституцій місцевого економічного розвитку громад |
Головне, про що дізнаються і чому навчаться слухачі курсу у разі його успішного завершення:
|
РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад |
Головне, про що дізнаються і чому навчаться слухачі курсу у разі його успішного завершення:
|
РН13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад |
|
Ви
|
РН8. Розуміти та використовувати технології вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень. РН9. Знати основи електронного урядування РН11. Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку |
|
Мета курсу: поглибити розуміння слухачами процесів вироблення, ухвалення і впровадження державної політики в реальному політичному середовищі для підвищення здатності громадян, громадських об’єднань та організацій, суспільних інститутів, державних посадовців, депутатів та кандидатів в депутати брати участь і ефективно впливати на ці процеси. |
РН5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування РН18. Уміти використовувати теоретичні та практичні навички для вироблення політики місцевого розвитку, зокрема із залученням потенціалу співпраці територіальних громад |
|
Це є базовий курс для майбутніх аналітиків. Завдяки отриманим знанням вони зможуть проводити первинний статистичний аналіз даних, висувати гіпотези та оцінювати їх на основі зібраних даних. Також мовою програмування обрана мова R, яка є найбільш вживаною мовою для статистиків на сьогодні. |
РН16. Використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності |
|
Мета курсу: підвищення спроможності публічних службовців аналізувати, формувати та реалізовувати публічну політику сталого розвитку територій через розбудову ефективного багаторівневого врядування в Україні на основі партнерської взаємодії задля досягнення Цілей сталого розвитку. |
РН13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад |
|
8.Складання прогнозу місцевого бюджету: теорія і практичні аспекти |
Головне, про що дізнаються і чому навчаться слухачі курсу у разі його успішного завершення:
|
РН6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад |
9.Ефективний бюджетний процес в органах місцевого самоврядування |
Цей навчальний курс допоможе всім зрозуміти структуру місцевого бюджету, джерела надходжень та напрями використання коштів місцевих бюджетів, особливості формування бюджетів ОТГ, порядок застосування програмно-цільового методу, процедури забезпечення залучення громадськості до бюджетного процесу. |
РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад |
Ви дізнаєтеся більше:
|
РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад |
|
11.Ефективна взаємодія органів місцевого самоврядування з громадськістю |
Мета курсу – ознайомити фахівців з питань взаємодії з медіа та зв’язків з громадськістю із основними засадами, методами, сучасними принципами, стандартами, механізмами та інструментами взаємодії з громадськістю. Онлайн-курс допоможе громадським організаціям, громадським активістам, соціальним підприємцям та всім представникам громади, які прагнуть бути поінформованими та брати активну участь у розвитку місцевого самоврядування. Водночас курс розрахований на всіх, хто хоче розвинути або набути навички та знання про принципи й особливості взаємодії з громадськістю будь-де та будь-коли. |
РН5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку |
Мета курсу – ознайомити фахівців структурних підрозділів з питань взаємодії з медіа та зв’язків з громадськістю в апаратах органів державної влади із сучасними принципами, стандартами, механізмами та інструментами взаємодії органів державної влади з громадськістю; розвинути їхні навички планування, здійснення та оцінки результатів взаємодії з громадськістю. Водночас курс розрахований на ширшу аудиторію: працівників інших структурних підрозділів органів державної влади, які в своїй діяльності взаємодіють з громадськістю; широке коло осіб (включно з представниками громадськості), зацікавлених у набутті знань про принципи та стандарти взаємодії з громадськістю, що стануть корисними в їхній діяльності. |
РН5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку |
|
Вимоги до слухачів: Чекаємо на всіх зацікавлених навчитися отримувати публічну інформацію та працювати з інформаційними запитами! Особливо корисним курс стане для громадських активістів, журналістів, державних службовців та студентів-правників. |
РН6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку |
|
Метою цього курсу є систематизація та поглиблення знань і практичних навичок працівників спеціальних підрозділів з доступу до публічної інформації, а також покращення стану імплементації Закону України «Про доступ до публічної інформації». | РН6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування | |
Курс призначений для молодих дослідників: здобувачів ступеня PHD, викладачів університетів на ранніх етапах їхньої наукової кар’єри, всіх, хто прагне дізнатися більше про наукову комунікацію, її основні складники, новітні тренди та технології, секрети ефективної роботи з інформацією, управління даними дослідження, а також отримати відповідні навички. |
РН11. Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції |
|
16.Англійська для STEM |
Цей курс Університету Пенсильванії створений за підтримки Державного бюро департаменту освіти та культурних зв’язків Сполучених Штатів Америки та Офісу програм вивчення англійської мови та розрахований на неносіїв англійської мови, які прагнуть покращити навички та лексичні знання англійської мови для науки. Під час опанування курсу ви довідаєтесь про інноваційні сфери наукових пошуків та розширите словниковий запас й одержите нові мовні навички, які потрібні для обміну науковою інформацією у вашій спільноті. |
РН3. Уміти усно і письмово спілкуватися іноземною мовою |
Курс пропонує інноваційний погляд на проблеми, що стосуються кожного громадянина, який живе в нашому досить заполітизованому суспільстві, проте не усвідомлює взаємопроникненості культури та політики. Згодом матеріали можна використати у своїх статтях чи наукових дослідженнях. |
Soft skils (комунікативні, громадські) |
|
Мета курсу: дати в дуже концентрованому вигляді базові знання про суть реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади, яка зараз більш відома під назвою – децентралізація, можливості, які вона відкриває та сформувати навички їх використання. |
Soft skils (громадські) |
|
19.Культура толерантності: як побудувати суспільство, комфортне для всіх |
Мета курсу: курс спрямовано на підвищення обізнаності про необхідність толерантності, взаємоповаги у суспільстві та загальнонаціонального інклюзивного діалогу в Україні. |
Soft skils (життєві, комунікативні) |
Як людині підтримувати життєву рівновагу, справлятись із викликами, організовувати власну стабільність на рівні думок та почуттів і поступальної активності? Про все це ви дізнаєтеся в цьому курсі! |
Soft skils (життєві, комунікативні) |
|
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА В УКРАЇНІ | ||
Сталість соціальних змін: згуртування громад |
Цей онлайн-курс є логічним продовженням курсів «Є ідея? Втілюй!» та «Від ідеї до змін: проєктний менеджмент для соціальних ініціатив». Отримання досвіду розробки проєкту та його втілення є важливим етапом формування соціальних змін у громаді. Цей онлайн курс допоможе зрозуміти, як забезпечити сталий ефект від змін та здійснювати вплив навіть в умовах невизначеності. Цей курс допоможе зрозуміти: як формувати довіру та взаєморозуміння в громаді; як залучати людей до запланованої діяльності; як будувати діалог та опанувати особливості ненасильницького спілкування; як використовувати інструменти фасилітації; як планувати та діяти в умовах невизначеності. |
РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку |
Від ідеї до змін: проєктний менеджмент для соціальних ініціатив |
Цей онлайн-курс – про те, як ставати змінами та долучатись до змін. Як реагувати на виклики та проблеми громади, та спільно привносити зміни, реалізуючи проєкти соціальної дії. Він унікальний тим, що в ньому поєднані реальні приклади проєктів соціальної дії, які вже втілені в життя, та коментарі й поради від експертів. Цей курс для тебе, якщо:
|
РН7. Уміти організовувати та брати участь у волонтерських/культурно-освітніх/спортивних проєктах, спрямованих на формування здорового способу життя / активної громадянської позиції РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад |
PRO парламент: навіщо нам депутати |
Цей курс для всіх, хто усвідомлює, що без розуміння цілісної картинки – як працює Верховна Рада – не вийде ефективної взаємодії між владою та народом, і тому має бажання нарешті з цим розібратися. Мета курсу - допомогти прояснити базові аспекти роботи Верховної Ради України, розглянути парламентську «кухню» та продемонструвати, як громадяни можуть впливати на парламент. До курсу долучені гостьові спікери – чинні народні депутати, які вперше отримали мандат та долучилися до політичної діяльності. Вони діляться своїми враженнями, як воно – бути «по ту сторону барикади», і дають поради щодо взаємодії з парламентом. |
РН6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування |
Громадський контроль за владою |
Навчаючись на програмі, ви здобудете знання та поглибите розуміння щодо таких громадянських компетенцій:
|
РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку |
Стратегії сталого розвитку для міст і громад: практичні поради |
Запрошуємо долучитися представників/ниць органів місцевого самоврядування (ОМС), а також активістів/ток громадських організацій і об'єднань, та лідерів/рок соціально-відповідальних бізнесів. Про що буде йти мова:
|
РН13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку |
Громадськість та влада: дієві механізми впливу |
Цей курс має на меті сформувати практичне уявлення про можливості залучення громадян до процесів вироблення політики на локальному та національному рівнях. Крім того, гості нашого курсу - знані активісти та громадські діячі - поділяться своїм досвідом впровадження якісних змін, використовуючи існуючі інструменти впливу. Курс розрахований на широке коло слухачів:
|
РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування. РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку |
Академічна доброчесність в університеті |
Академічна доброчесність – це основа якості освіти. Українська вища освіта змінюється і важливою умовою успішного розвитку є впровадження принципів академічної доброчесності в навчання, викладання та наукову діяльність. Для того, щоб кожен студент, викладач, науковець, адміністратор та керівник закладу вищої освіти міг ознайомитися і застосовувати в своїй діяльності принципи академічної доброчесності, був розроблений цей онлайн-курс. В ньому ви дізнаєтеся про те:
|
Soft skils (громадські) |
Публічні контракти та громадський моніторинг |
В нашому курсі розглянемо суспільну активність та увагу до державних/публічних контрактів, насамперед щодо закупівель та операцій з державним/комунальним майном. У цій сфері громадський моніторинг (контроль) є якщо не гарантом, то принаймні запобіжником, щоб закупівлі:
|
РН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування РН17. Уміти налагоджувати внутрішні і зовнішні комунікації, зокрема із залученням технологій електронного врядування, для забезпечення соціальної згуртованості громад та знаходження консенсусу щодо територіального розвитку |
Школа Свідомого Громадянина |
Під час програми ви зможете:
|
РН1. Використовувати базові знання з історичних, культурних, політичних, соціальних, економічних засад розвитку суспільства РН7. Уміти організовувати та брати участь у волонтерських/культурно-освітніх/спортивних проєктах, спрямованих на формування здорового способу життя / активної громадянської позиції |
Управління проектами |
Ключові питання курсу:
|
РН19. Створювати можливості для поліпшення інвестиційної привабливості місцевої громади, користуватися інструментами проектного менеджменту та досвідом зарубіжних країн щодо раціонального використання місцевих бюджетів для забезпечення розвитку територіальних громад |
Побудова кар’єри |
Цей курс для студентів, та абітурієнтів, що тільки обирають майбутню професію, молодих професіоналів, спеціалістів з досвідом, новопризначених керівників та досвічених управленців. Він для всіх, хто опікується питанням свого професійного життя та розвитку, і з рештою – загалом свого життя. | Soft skils (життєві) |
Брендинг міст і територій |
Для тих, хто хоче зробити проект територіального брендингу успішним Про курс:
|
Soft skils (громадські) |
Професія: HR (Школа HR) |
Ймовірно, ви чули такий вираз: «Кадри вирішують усе». А от якими саме кадрами буде укомплектований штат компанії, вирішують HR менеджери. Це дуже відповідальна посада, від ефективності роботи таких спеціалістів значної мірою залежить успішність фірми в цілому, недаремно їх ще називають HR-директорами. HR курси допоможуть ейчарам підвищити ефективність власної роботи, удосконалити навички пошуку нових співробітників та більш ретельно відбирати кандидатів. |