15.02.2023 р. відбулося розширене засідання кафедри маркетингу, на яке були запрошені стейкхолдери і студенти спеціальності 075 Маркетинг. Основна мета зустрічі, що проходила в онлайн-режимі, полягала в обговоренні Проєктів освітньо-професійних програм бакалаврського і магістерського рівнів спеціальності 075 Маркетинг. В обговоренні сучасних тенденцій розвитку маркетингу, загроз і можливостей бізнесу в умовах війни, необхідних знань й умінь кваліфікованого маркетолога участь приймали не лише розробники, а й рецензенти, студенти і випускники нашого університету.
Зокрема, Аліна Гуріна – директор маркетингового агентства «AG PR», акцентувала увагу здобувачів вищої освіти на перспективі виходу українських компаній на закордонні ринки, і відповідно на необхідності розуміння основ зовнішньоекономічної діяльності, володінні знаннями з міжнародного маркетингу й англійської мови.
Євген Алексашин – керівник регіонального підрозділу ТОВ «ТД Ресурс» у Полтавській області, підтримав точку зору пані Аліни про перспективи західноєвропейської інтеграції економіки України. Також Євген вважає, що сучасний маркетолог повинен розумітися на особливостях просування товарів у цифровому середовищі, мати знання і практичні навички з маркетингу у соціальних мережах і таргетингу. Із цим погодилися усі присутні, адже перспективним напрямом розвитку комерційної діяльності багатьох підприємств є електронна торгівля.
Працювати над удосконаленням комунікативних навичок і розвитком колективної взаємодії студентам-маркетологам порадив начальник відділу продажів ПП «Лубнимаш» Олександр Артеменко. Зазначивши, що дане підприємство зі своєю продукцією вийшло на ринки західноєвропейських країн, й на реальному досвіді перенсвідчились, що саме налагодження партнерських відносин є запорукою стабільного розвитку підприємств.
Наступним до слова, на розширеному засіданні кафедри маркетингу, був запрошений здобувач вищої освіти 3-го курсу Олександр Пунько, який вніс пропозицію сформовану групою розробників ОПП: - «У зв’язку з тим, що освітня компонента «Конкурентоспроможність підприємства» формується і за рахунок ефективного управління логістичними процесами, доцільно змінити послідовність вивчення ОК «Логістика» й ОК «Курсова робота «Логістика» з ОК «Конкурентоспроможність підприємства» й ОК «Курсова робота «Конкурентоспроможність підприємства».
Потім до обговорення проєктів ОПП долучилася й Людмила Попович – випускниця аграрного університету, яка у 2021 р. отримала диплом за спеціальністю 075 Маркетинг. Люда звернула увагу студентів на необхідності вивчення не лише дисциплін з ОПП, а й на отриманні додаткових знань за допомогою неформального навчання. По завершенню формальної частини, Людмила високо оцінила роботу професорсько-викладацького колективу, подякувала за отримані знання, і за розвиток співпраці зі стейкхолдерами. Адже саме завдяки такій тісній взаємодії Полтавського державного аграрного університету зі стейкхолдерами, вона працевлаштувалася за фахом у ТОВ «Термастіл», навчаючись на 4-му курсі університету.
Колектив кафедри маркетингу дякує групі розробників ОПП, рецензентам, стейкхолдерами і студентам за продуктивну роботу з удосконалення освітніх послуг і професійну допомогу у підготовці кваліфікованих маркетологів.