Звіт з виховної роботи факультету за 2022-2023 н. р.
План виховної роботи факультету на 2022-2023 н. р.
Звіт з виховної роботи факультету за 2021-2022 н. р.
План виховної роботи факультету на 2021-2022 н. р.
Звіт з виховної роботи факультету за 2020-2021 н. р.
План виховної роботи факультету на 2020-2021 н. р.
Організація виховної роботи у закладі вищої освіти віддзеркалює новітні технології виховання здобувачів вищої освіти, роль та функції куратора академічної групи в управлінні системою позааудиторної виховної роботи, що становить аналіз і прогнозування, планування та організацію, контроль і координацію, оцінку та корегування.
Саме у процесі виховання здобувачів має бути реалізована мета та основні принципи національного виховання, що передбачає, з одного боку, поглиблений аналіз соціально-психологічної природи виховання як особистісно-комунікативного, особистісно-орієнтованого процесу, з іншого - розглядає організацію виховної роботи із здобувачами крізь призму історично зумовлених соціальних функцій вищої школи та її цільового призначення.
Реалізація виховної роботи у студентських групах здійснюється через кураторів. Це управлінська ланка, яка взаємодіє з іншими у системі позааудиторної виховної роботи і забезпечує її організацію на рівні студентської академічної групи. Застосовуючи в своїй роботі гуманістичні технології виховання, куратори можуть суттєво вплинути на формування єдиної корпоративної культури навчального закладу, забезпечити психологічні та організаційно-педагогічні умови для створення в університеті комфортного середовища, як ключового компонента соціальної ситуації розвитку особистості. Поєднуючи в своїй роботі викладацькі та виховні функції, куратор має можливість реально здійснити цілісний освітній процес, створивши систему тих специфічних взаємокомунікацій, що становлять собою соціальну ситуацію гармонійного професійно-особистісного розвитку майбутніх фахівців.
Метою виховної роботи куратора є створення колективу в групі. Результатом діяльності куратора є набуття молодою людиною соціального досвіду поведінки, формування національної самосвідомості, ціннісних орієнтацій і розвиток індивідуальних якостей особистості.
Приєднуйтесь та слідкуйте за подіями факультету у Facebook