Підсумки обговорення ОПП

За підсумками громадського обговорення ОПП Маркетинг першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти 17 лютого 2022 р. відбулося онлайн-засідання круглого столу на тему «Знання, уміння і навички сучасного маркетолога», на якому обговорювалися отримані пропозиції та зауваження стейкхолдерів щодо удосконалення освітніх програм та важливі навички сучасного маркетолога.
На початку круглого столу з вітальним словом виступила к.е.н., доцент Алла Василівна Світлична – директор ННІ ЕУПІТ. Алла Василівна зазначила, що у зв’язку з посиленням підготовки до ЄФВВ для спеціальностей галузі знань 07 Управління та адміністрування, доцільно розглянути можливість перенесення з вибіркових освітніх компонентів в обов’язкові ОК Підприємництво і доцільність збільшення кількості кредитів для ОК Менеджмент.
Наступним виступив Олександр Сьомочкін (директор рекрутингового агентства «TRUERecruiting»). У своєму виступі пан Олександр підкреслив, що сучасний маркетолог має поєднувати аналітичне мислення, креативність та цифрові навички. Також він оцінив важливість soft skills, зокрема вміння працювати в команді та ефективно спілкуватися з клієнтами. «Сьогодні рекрутери особливу увагу звертають на адаптивність і готовність до навчання, адже ринок маркетингу швидко змінюється» - зазначив Олександр. Наприкінці виступу він поділявся практичними порадами для молодих спеціалістів як отримати роботу своєї мрії і що маркетологу для цього потрібно зробити.
Сергій Бородін (начальник служби логістики ТОВ «Глобинський переробний завод») розповів про важливість логістики у сучасних виробничо-комерційних процесах та запропонував переглянути зміст освітньої компоненти «Логістика», доповнивши її зміст сучасними напрямами – транспортна логістика, портова логістика та авіалогістика.
Про необхідність впровадження в освітньо-професійній програмі дисциплін направлених на діджиталізацію маркетингової діяльності і перспективність таких її складових як «Інтернет маркетинг» та «Маркетинг у соціальних мережах» аргументовано розповів Олександр Васін (начальник відділу маркетингу та реклами ФК «Ворскла»). Також пан Олександр запропонував розглянути можливість впровадити в освітній   процес дисципліну «Маркетинг спорту», або доповнити теми при викладанні дисципліни «Маркетинг» або суміжних з нею.
Схожі за змістом були пропозиції по удосконаленню підготовки маркетологів у Сергія Бакума (директор ТОВ «Українське Зерно») та Наталії Іщенко (начальник відділів просування та розуміння ТОВ АФ «Маяк»), які наголошували на необхідності розвитку професійних навичок, що допомагають випускникам інтегруватися у виробничі процеси та професійно оцінювати проблеми зсередини. Наталія акцентувала на необхідності розвивати у маркетологів здатність критично мислити, проводити маркетингові дослідження та створювати і просувати бренд.
Олена Бабенко (заступниця директора з маркетингу компанії «Premier Socks» LLC) запропонувала при підготовці маркетологів передбачити можливість впровадження дуальної форми здобуття освіти. Також пані Олена акцентувала увагу учасників круглого столу на важливості навичок застосування широкого асортименту маркетингових інструментів у освітніх компонентах ОПП.
Круглий стіл «Знання, уміння і навички сучасного маркетолога» став важливою подією, де провели обговорення шляхів удосконалення ОПП Маркетинг першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти. Учасники – представники бізнесу, здобувачі вищої освіти, викладачі – надали цінні пропозиції щодо удосконалення освітнього процесу і підготовки маркетологів.