ПЛАН РОБОТИ РАДИ З ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПОЛТАВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ НА 2024-2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
№ засідання | Питання | Термін проведення | ПІБ доповідача |
---|---|---|---|
1. | Обговорення та погодження Плану роботи ради з якості вищої освіти Університету на 2024-2025 навчальний рік. Узгодження планів роботи рад з якості вищої освіти спеціальностей на 2024-2025 навчальний рік. | вересень 2024 р. |
Голова ради з якості вищої освіти ПДАУ Андрій ДОРОШЕНКО |
Обговорення та схвалення «Плану моніторингових заходів системи внутрішнього забезпечення якості освіти Полтавського державного аграрного університету на 2024-2025 навчальний рік». |
Керівник відділу моніторингу та забезпечення якості освіти Інна ЛАВРІНЕНКО |
||
Обговорення та схвалення анкет для проведення моніторингових досліджень із питань якості освітньої діяльності та якості вищої освіти у 2024-2025 навчальному році. |
Керівник відділу моніторингу та забезпечення якості освіти Інна ЛАВРІНЕНКО |
||
Узагальнені результати моніторингу успішності та якості знань здобувачів вищої освіти за результатами екзаменаційної сесії другого півріччя 2023-2024 н. р. |
Начальник навчального відділу Віктор ЛЯШЕНКО |
||
Специфіка Turnitin та політика запобігання академічного плагіату. |
Гостьовий спікер, системний адміністратор програмного забезпечення Turnitin Сергій МАЗНИЙ |
||
2. | Бібліографічний опис документа: Державні стандарти України та їхня сумісність із міжнародними стилями. |
жовтень 2024 р. |
Гостьовий спікер, директор бібліотеки Наталія КУЗЬМІНА |
Аналіз стану забезпечення дотримання прав учасників освітнього процесу в Полтавському державному аграрному університеті. |
Гостьовий спікер, омбудсмен учасників освітнього процесу ПДАУ Олександр ПОМАЗ |
||
Стан реалізації та перспективи розвитку дуальної освіти в Університеті. |
Керівник виробничої практики Тетяна БРАСЛАВЕЦЬ |
||
Моніторинг виконання заходів за результатами акредитації освітньої програми «Машини і засоби механізації сільськогосподарського виробництва» (внутрішній постакредитаційний моніторинг освітньої програми). |
Гарант ОП, голова ради з якості вищої освіти спеціальності, робоча група з постакредитаційного моніторингу |
||
3. | Використання штучного інтелекту для ефективного пошуку наукової інформації. | листопад 2024 р. |
Гостьовий спікер, директор бібліотеки Наталія КУЗЬМІНА |
Забезпечення психологічної стійкості здобувачів вищої освіти під час освітнього процесу психологічною службою Університету. |
Психологічна служба університету |
||
Залучення представників студентського самоврядування до процедур забезпечення якості вищої освіти. | Голова студентського Сенату ПДАУ | ||
Моніторинг виконання заходів за результатами акредитації освітньої програми «Інформаційні управляючі системи та технології» (внутрішній постакредитаційний моніторинг освітньої програми). | Гарант ОП, голова ради з якості вищої освіти спеціальності, робоча група з постакредитаційного моніторингу | ||
4. | Моніторинг реалізації академічної мобільності учасників освітнього процесу навчально-наукових інститутів / факультетів, перспективи її розвитку. |
грудень 2024 р. |
Голова робочої групи (згідно розпорядження першого проректора) |
Узагальнені показники оригінальності та порівняльна характеристика кваліфікаційних робіт по категоріях за результатами перевірки. |
Гостьовий спікер, системний адміністратор програмного забезпечення Turnitin Сергій МАЗНИЙ |
||
Моніторинг виконання заходів за результатами акредитації освітньої програми «Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології)» (внутрішній постакредитаційний моніторинг освітньої програми). |
Гарант ОП, голова ради з якості вищої освіти спеціальності, робоча група з постакредитаційного моніторингу |
||
Моніторинг та оцінка виконання науково-педагогічними працівниками наукової та професійної активності, напрями щодо її удосконалення. |
Керівник відділу моніторингу та забезпечення якості освіти Інна ЛАВРІНЕНКО |
||
5. |
Стан залучення здобувачів вищої освіти до наукової діяльності та заходи щодо її активізації. |
лютий 2025 р. |
Голова робочої групи (згідно розпорядження першого проректора) |
Публікаційна активність науковців ПДАУ в наукометричних базах Scopus та Web of Science: аналітичний огляд. |
Гостьовий спікер, завідувач інформаційно-консультаційного центру міжнародного методичного забезпечення Світлана КОЗИНА |
||
Моніторинг успішності та якості знань здобувачів вищої освіти за результатами екзаменаційної сесії першого півріччя 2024-2025 н. р. та заходи, необхідні для їх покращення. |
Начальник навчального відділу Віктор ЛЯШЕНКО |
||
Моніторинг виконання заходів за результатами акредитації освітньої програми «Біотехнології та біоінженерія» (внутрішній постакредитаційний моніторинг освітньої програми). |
Гарант ОП, голова ради з якості вищої освіти спеціальності, робоча група з постакредитаційного моніторингу |
||
6. |
Моніторинг участі науково-педагогічних працівників у міжнародних освітянських, наукових проєктах і програмах академічної мобільності. |
березень 2025 р. |
Начальник відділу міжнародних зв'язків Яна РАДІОНОВА |
Моніторинг формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачами вищої освіти. Узагальнені результати опитування студентів щодо процедури вибору навчальних дисциплін. |
Голова робочої групи (згідно розпорядження першого проректора) |
||
Моніторинг виконання заходів за результатами акредитації освітньої програми «Публічне адміністрування та управління» (внутрішній постакредитаційний моніторинг освітньої програми). |
Гарант ОП, голова ради з якості вищої освіти спеціальності, робоча група з постакредитаційного моніторингу | ||
Роль соціальної компетентності учасників освітнього процесу для підвищення його якості. |
Гостьовий спікер, кандидат сільськогосподарських наук, старший викладач кафедри маркетингу Ігор ЛЯДСЬКИЙ |
||
7. |
Основні напрями розвитку інформаційних технологій в організації освітнього процесу Університету. |
квітень 2025 р. |
Керівник навчально-наукового центру інформаційно-комунікаційних освітніх технологій та освіти дорослих Юлія ВАКУЛЕНКО |
Моніторинг виконання заходів за результатами акредитації освітньої програми «Агроекологія» (внутрішній постакредитаційний моніторинг освітньої програми). | Гарант ОП, голова ради з якості вищої освіти спеціальності, робоча група з постакредитаційного моніторингу | ||
Аналіз умов для реалізації права на освіту осіб з особливими потребами. |
Голова робочої групи (згідно розпорядження першого проректора) |
||
Моніторинг матеріально-технічного стану спеціалізованих лабораторій та їх відповідності сучасному рівню науки та техніки. |
Голова робочої групи (згідно розпорядження першого проректора) |
||
8. | Аналіз стану проходження здобувачами вищої освіти практичної підготовки. Узагальнені результати опитування «Практика очима здобувачів вищої освіти». | травень 2025 р. |
Керівник виробничої практики Тетяна БРАСЛАВЕЦЬ |
Результати опитування першокурсників щодо адаптації до умов навчання в Університеті. |
Психологічна служба Університету |
||
Моніторинг виконання наукових досліджень і результатів їх апробації аспірантами третього року навчання, аналіз спроможності формування разової спеціалізованої ради для їх атестації. | Голова робочої групи (згідно розпорядження першого проректора) | ||
Аналіз стану забезпечення якості освітньої діяльності під час реалізації міждисциплінарних освітньо-наукових програм другого (магістерського) рівня вищої освіти «Сервісна інженерія в агропромисловому виробництві» та «Технології зберігання, переробки зерна та аграрний бізнес»; заходи задля реалізації перспектив їхнього розвитку. |
Гаранти ОНП, голови рад з якості вищої освіти спеціальностей |
||
9. | Моніторинг результатів акредитаційних експертиз освітніх програм Полтавського державного аграрного університету у 2024-2025 навчальному році. | червень 2025 р. |
Голова ради з якості вищої освіти ПДАУ Андрій ДОРОШЕНКО |
Узагальнені результати опитувань учасників освітнього процесу, проведені відділом моніторингу та забезпечення якості освіти упродовж 2024-2025 навчального року. |
Керівник відділу моніторингу та забезпечення якості освіти Інна ЛАВРІНЕНКО |
||
Моніторинг кар’єрного шляху та траєкторій працевлаштування випускників Університету. Узагальнені результати опитування випускників. |
Керівник відділу сприяння працевлаштуванню студентів та випускників Наталія ПЕТРЕНКО |
||
Звіт про роботу рад з якості вищої освіти спеціальностей. | Голови рад з якості вищої освіти спеціальностей | ||
Звіт про роботу ради з якості вищої освіти Університету за 2024-2025 навчальний рік та завдання і перспективи на 2025-2026 н.р. |
Голова ради з якості вищої освіти ПДАУ Андрій ДОРОШЕНКО |