Політичний маркетинг - це сукупність форм, методів і технологій дослідження, проектування, регулювання та впровадження в суспільно-політичну практику тих чи інших настанов суспільної свідомості з метою завоювання ринку влади та утримання контролю над ним.
Технології політичного маркетингу:
• формування й вивчення політичних потреб, політичного попиту на політичні дії та результати таких дій;
• відтворення «політичного продукту» з урахуванням того, якою «ціною» він досягається;
• творення «нового» в політиці з урахуванням усіх форм витрат, у тому числі й політичних;
• доведення до об'єкта і суб'єкта політики розрахунків реальних політичних можливостей на конкретному етапі;
• виготовлення та використання політичної реклами, політичної агітації, стимулювання політичних дій, активної політичної поведінки та ін.
17 липня 2023 року здобувачі вищої освіти Полтавського державного аграрного університету спеціальності 075 Маркетинг мали нагоду відвідати з екскурсією Полтавську міську раду.
Екскурсію було проведено депутаткою Полтавської міської ради Оксаною Антонівною Деркач.
Студенти мали змогу приміряти на себе роль депутата міської ради, прийняли участь в тренувальній сесії і відчули важливість кожного голоса при прийнятті певних рішень.