«Ми всі різні, але ми всі у шкарпетках Premier Socks» - саме такий слоган має ПП «Прем’єр Сокс» на своїй сторінці у ФБ, яке здобувачі вищої освіти Полтавського державного аграрного університету спеціальності 075 Маркетинг мали можливість відвідати 27 червня 2023 р.
Дане підприємство вже 12 років є лідером з виробництва панчішно-шкарпеткового виробництва в Україні. Розпочали виробництво з 30 тис. шт. в місяць і на сьогодні це вже 2 млн. шт. Мають більше ніж 90 замовників, при цьому відшивають і по аутсорсингу. А з 2021 р. вийшли й під власною торговою маркою «Прем’єр Сокс». Масштаби говорять самі за себе. До початку повномасштабного вторгнення їх експорт сягав 10-12 %. На сьогодні активно співпрацюють з Китаєм та Туреччиною.
Сильними сторонами ПП «Прем’єр Сокс» є: власне виробництво, високоякісна бавовна, лімітовані колекції, дизайнерські моделі, шкарпетки за індивідуальним дизайном, сучасні виробничі технології.
Підприємство активно використовує маркетингові інструменти підвищення конкурентоспроможності вітчизняних виробників панчішно-шкарпеткових виробів на ринку, до яких належить підвищення якості товарів, оптимізація товарного асортименту, передусім його оновлення з урахуванням специфіки потреб різних сегментів ринку, формування гнучкої цінової політики, збільшення впізнаваності бренду, розширення збутової мережі та активізація заходів стимулювання збуту.
Активно працює система просування товарів з використанням традиційних інструментів та інструментів цифрового маркетингу: для формування попиту на товари-новинки підприємство проводить їх просування, використовуючи передусім заходи стимулювання збуту з довгостроковим ефектом, які посилюють лояльність споживачів, допомагають формувати бази даних споживачів та сприяють діяльності з паблік рилейшнз та реалізації вірусного маркетингу, використовує можливості вітчизняних маркетплейсів, що дозволяє їм отримувати гарантований трафік, швидкий доступ до цільової аудиторії, збільшувати обсяги продажу, зменшувати витрати на персонал, трафік та аналітику даних (має активні сторінки в соціальних мережах та офіційний інтернет магазин).
Ну і недоліки теж є, куди ж без них… Неможливо, просто неможливо зупинитись на придбанні 2-3 пар, хочеться все і одразу!!! Але, як то любить казати команда даного підприємства: «Шкарпеток від PS багато не буває».