30 листопада 2021 року деканом факультету обліку та фінансів підписано розпорядження про створення комісії з метою прийняття рішення визнання та перезарахування результатів навчання, набутих у інформальній освіті, здобувачами вищої освіти за освітньо-професійною програмою Облік і оподаткування спеціальності 071 Облік і оподаткування другого (магістерського) рівня Змієвській Альбіні, Тараненку Ярославу та Шостаку Ярославу
На розгляд комісії були надані наступні документи:
- заяви здобувачів щодо визнання результатів навчання, набутих у інформальній освіті з проханням про перезарахування результатів поточного контролю з частини освітньої компоненти «Організація бухгалтерського обліку»;
- тези, виконані Змієвською Альбіною Олександрівною: Фінансово-економічні механізми розвитку підприємництва: теоретичний та практичний аспекти: Збірник тез за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково - практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених (25 – 26 листопада 2021 р.). Дніпро: НМетАУ, 2021. С. 245-247;
- тези Тараненка Ярослава Ігоровича: Організація бухгалтерського обліку процесу реалізації послуг з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів. Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти: зб. матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (04 листопада 2021 р., м. Лубни). С. 29 – 31;
- тези Шостака Ярослава Ігоровича: Організація бухгалтерського обліку фермерських господарств. Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти: зб. матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (04 листопада 2021 р., м. Лубни). С. 31-36.
Комісія встановила відповідність наданих документів компетентностям, що формуються частиною освітньої компоненти «Організація бухгалтерського обліку».
Комісія вирішила: визнати та перезарахувати результати, набуті під час інформального навчання як результати поточного контролю з частини освітньої компоненти «Організація бухгалтерського обліку» з відповідних тем, про що зазначено у протоколах.