13 липня 2023 року здобувачі вищої освіти Полтавського державного аграрного університету спеціальності 075 Маркетинг разом з викладачами в рамках проходження навчальної практики вирішили провести маркетингове дослідження ТРЦ «Екватор», м. Полтава.
Завдання полягало в наступному: студенти мали обрати серед наявних торгових підприємств ТРЦ представників різної спеціалізації (одяг, взуття, галантерея, трикотаж і т.д.) та дати оцінку наступним показникам дослідження ринку та дослідження товару:
• параметричні характеристики товару;
• властивості товару;
• якість товару;
• діапазон застосування товару;
• ціна товару й умови її застосування;
• реакція на введення нового товару;
• упакування і етикетка;
• рівень обслуговування (післяпродажний сервіс);
• дослідження та прогнозування кон'юнктури;
• сегментація;
• гарантія й умови гарантії;
• визначення місткості ринку;
• торговельна марка.
Кожний студент обрав свій вид продукції, зібрав дані для маркетингового дослідження, і результати будуть захищати у вигляді презентацій на заліку з навчальної практики.