Освіта повинна бути істинною, повною, ясною і міцною.
Унсур Аль-Маалі (Кей Кабус)
Нормативна база неформальна / інформальна освіта
Онлайн зустріч з науково-педагогічними працівниками Навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій.
Тема: «Неформальна та інформальна освіта» (27.01.2022 р.). Презентація
Схема визнання результатів навчання, здобутих у неформальній / інформальній освіті
Процедура визнання результатів, здобутих у неформальній / інформальній освіті
Інформація про визнання результатів навчання, здобутих у неформальній / інформальній освіті, здобувачів вищої освіти:
2021-2022 н. р. |
|
2022-2023 н. р. |
|
2023-2024 н. р. |
|
Освітні майданчики, рекомендовані здобувачам ступеня доктор філософії спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування для набуття неформальної освіти
Практичні здобутки аспірантів в сфері неформальної освіти
|
||
|
|
|
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
|
|
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
|
||
Курси онлайн-платформи Prometheus,
|
||
Назва курсу |
Коротка характеристика курсу |
Програмні результати навчання за ОНП / |
Розглядаються питання самостійного формування місцевої політики, прийняття рішень, вигоду чи втрати від яких несе вся громада. В нових умовах децентралізації кожен має розуміти сучасну парадигму управління громадою. Поєднання теорії з практикою, реальними історіями інноваційних рішень, що з'явились в різних територіальних громадах в процесі реформи є важливим для ефективної роботи органів та посадових осіб місцевого самоврядування. |
ПРН01. Опанувати концептуальні та методологічні підходи з публічного управління та адміністрування з урахуванням міжпредметних зв’язків, а також дослідницькі навички, достатні для проведення наукових і прикладних досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій. ПРН07. Уміти визначати, оцінювати й обґрунтовувати стратегічні напрями розвитку на вищому, центральному, регіональному, місцевому рівнях та на рівні публічної організації. |
|
Головне, про що дізнаються і чому навчаться слухачі курсу у разі його успішного завершення:
|
ПРН09. Уміти адаптувати й застосовувати сучасні моделі/підходи до управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації організаційних структур управління на різних рівнях публічного управління та адміністрування. |
|
Головне, про що дізнаються і чому навчаться слухачі курсу у разі його успішного завершення:
|
ПРН06. Знати основні засади наукового менеджменту, управління науковими проектами, реєстрації прав інтелектуальної власності. ПРН07. Уміти визначати, оцінювати й обґрунтовувати стратегічні напрями розвитку на вищому, центральному, регіональному, місцевому рівнях та на рівні публічної організації. ПРН09. Уміти адаптувати й застосовувати сучасні моделі/підходи до управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації організаційних структур управління на різних рівнях публічного управління та адміністрування. |
|
Ви
|
ПРН08. Уміти розробляти нові підходи та адаптувати кращі практики електронного урядування та електронної демократії до потреб сталого розвитку. |
|
Мета курсу: поглибити розуміння слухачами процесів вироблення, ухвалення і впровадження державної політики в реальному політичному середовищі для підвищення здатності громадян, громадських об’єднань та організацій, суспільних інститутів, державних посадовців, депутатів та кандидатів в депутати брати участь і ефективно впливати на ці процеси. |
ПРН01. Опанувати концептуальні та методологічні підходи з публічного управління та адміністрування з урахуванням міжпредметних зв’язків, а також дослідницькі навички, достатні для проведення наукових і прикладних досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій. ПРН07. Уміти визначати, оцінювати й обґрунтовувати стратегічні напрями розвитку на вищому, центральному, регіональному, місцевому рівнях та на рівні публічної організації. |
|
Це є базовий курс для майбутніх аналітиків. Завдяки отриманим знанням вони зможуть проводити первинний статистичний аналіз даних, висувати гіпотези та оцінювати їх на основі зібраних даних. Також мовою програмування обрана мова R, яка є найбільш вживаною мовою для статистиків на сьогодні. |
ПРН01. Опанувати концептуальні та методологічні підходи з публічного управління та адміністрування з урахуванням міжпредметних зв’язків, а також дослідницькі навички, достатні для проведення наукових і прикладних досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій. ПРН04. Знати та уміти застосовувати загальні та спеціальні методи наукового пізнання, закони, закономірності та принципи управління для розв'язання проблем публічного управління та адміністрування |
|
Мета курсу: підвищення спроможності публічних службовців аналізувати, формувати та реалізовувати публічну політику сталого розвитку територій через розбудову ефективного багаторівневого врядування в Україні на основі партнерської взаємодії задля досягнення Цілей сталого розвитку. |
ПРН07. Уміти визначати, оцінювати й обґрунтовувати стратегічні напрями розвитку на вищому, центральному, регіональному, місцевому рівнях та на рівні публічної організації. |
|
Цей навчальний курс допоможе всім зрозуміти структуру місцевого бюджету, джерела надходжень та напрями використання коштів місцевих бюджетів, особливості формування бюджетів ОТГ, порядок застосування програмно-цільового методу, процедури забезпечення залучення громадськості до бюджетного процесу. |
ПРН09. Уміти адаптувати й застосовувати сучасні моделі/підходи до управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації організаційних структур управління на різних рівнях публічного управління та адміністрування. |
|
Ви дізнаєтеся більше:
|
ПРН09. Уміти адаптувати й застосовувати сучасні моделі/підходи до управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації організаційних структур управління на різних рівнях публічного управління та адміністрування. |
|
Курс призначений для молодих дослідників: здобувачів ступеня PHD, викладачів університетів на ранніх етапах їхньої наукової кар’єри, всіх, хто прагне дізнатися більше про наукову комунікацію, її основні складники, новітні тренди та технології, секрети ефективної роботи з інформацією, управління даними дослідження, а також отримати відповідні навички. |
ПРН03. Вільно презентувати та обговорювати результати досліджень, наукові та прикладні проблеми з публічного управління та адміністрування державною та іноземною мовами, кваліфіковано відображати результати досліджень у наукових публікаціях у провідних українських та міжнародних наукових виданнях. |
|
Після успішного завершення курсу ви зможете:
|
ПРН05. Уміти застосовувати сучасні інформаційні технології та інструменти в науковій, освітній (педагогічній) і професійній діяльності. |
|
Мета курсу: надати освітянам необхідний інструментарій для впровадження підходів до планування освітнього процесу, які допоможуть розвивати та зміцнювати культуру академічної доброчесності. Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться:
|
ПРН02. Знати та дотримуватися основних засад академічної доброчесності у науковій і освітній (педагогічній) діяльності. |
|
На цьому курсі ви навчитеся:
|
ПРН05. Уміти застосовувати сучасні інформаційні технології та інструменти в науковій, освітній (педагогічній) і професійній діяльності. |
|
На цьому курсі ви навчитеся:
|
ПРН05. Уміти застосовувати сучасні інформаційні технології та інструменти в науковій, освітній (педагогічній) і професійній діяльності. |
|
У курсі ви навчитеся:
|
ПРН04. Знати та уміти застосовувати загальні та спеціальні методи наукового пізнання, закони, закономірності та принципи управління для розв'язання проблем публічного управління та адміністрування ПРН10. Уміти отримувати науково-прикладні результати, які сприяють розв’язанню важливої теоретичної або прикладної проблеми в галузі публічного управління та адміністрування, що мають загальнонаціональне або світове значення |
|
Курс пропонує інноваційний погляд на проблеми, що стосуються кожного громадянина, який живе в нашому досить заполітизованому суспільстві, проте не усвідомлює взаємопроникненості культури та політики. Згодом матеріали можна використати у своїх статтях чи наукових дослідженнях. |
Soft skils (комунікативні, громадські) |
|
Мета курсу: дати в дуже концентрованому вигляді базові знання про суть реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади, яка зараз більш відома під назвою – децентралізація, можливості, які вона відкриває та сформувати навички їх використання. |
Soft skils (громадські) |
|
Мета курсу: курс спрямовано на підвищення обізнаності про необхідність толерантності, взаємоповаги у суспільстві та загальнонаціонального інклюзивного діалогу в Україні. |
Soft skils (життєві, комунікативні) |
|
Як людині підтримувати життєву рівновагу, справлятись із викликами, організовувати власну стабільність на рівні думок та почуттів і поступальної активності? Про все це ви дізнаєтеся в цьому курсі! |
Soft skils (життєві, комунікативні) |