Сенсорний маркетинг – шлях до серця споживача!
Розберемо основні інструменти сенсорного маркетингу.
75% емоцій людини виникають саме під впливом аромату, вдале застосування цього впливу маркетологами дозволяє:
- збільшити відвідуваність торгівельної мережі;
- продовжити час знаходження там відвідувача;
- підштовхнути споживача до імпульсивних закупок;
- зняти стрес від необхідності стояти в черзі;
- полегшити покупцю процес прощання з грошима тощо.
Одним із представників такого бізнесу є магазин «Parfumer», який 24 червня відвідали студенти спеціальності Маркетинг в рамках навчальної практики.
Продукція даного магазину представлена в широкому асортименті – від економ сегменту до преміум позицій. Власниця магазину поділилася своєю історією, як від хоббі у вільний час продаж парфумів став улюбленою справою. Студенти мали змогу самостійно побачити процес реалізації як в офлайн так і в онлайн просторі.