Що таке імідж відомої людини? Як його формувати? Як стають відомими та успішними?
Ці та багато інших актуальних запитань були обговорені на практичному занятті з навчальної дисципліни «Стиль та імідж менеджера».
Вплив окремої людини на інших людей залежить не тільки від її розуму, фінансів, культури, сили волі, а й від того, яке враження вона справляє на оточення, наскільки у неї привабливий вигляд.
Імідж – це здатність спілкуватися з навколишнім світом за допомогою зовнішнього вигляду, мови, манер, міміки, жестів й ароматів.
Завдання навчальної дисципліни «Стиль та імідж менеджера» – не тільки дати теоретичні знання, а й допомагати здобувачам вищої освіти стати успішними й реалізованими у професійному житті. Саме тому як на лекційних, так і на практичних заняттях ми вчимо працювати з інформацією та знаходити правильні відповіді на всі запитання щодо іміджу, образу та репутації, демонструємо на прикладах відомих людей здатність до самореалізації, професійного самовираження тощо.
Зокрема, на практичному занятті здобувачі вищої освіти ступеня бакалавра за ОПП Менеджмент підприємства за спеціальністю 073 Менеджмент розглядали та обговорювали презентаційні матеріали на тему «Імідж відомої людини». Під час дискусії щодо іміджу відомих людей студенти зробили висновок: для того щоб бути успішним за сучасних умов, незалежно від конкретної сфери діяльності, потрібно не тільки володіти професійними компетентностями, soft skills, мати відповідну освіту, але необхідно і формувати власну репутацію, управляти діловим іміджем. Сьогодні управлінець, який не планує і не підтримує свій імідж, не може стати результативним.