Смачно, корисно, наочно, або як маркетологи формують фахові навички

12 жовтня 2023 року в Полтавському державному аграрному університеті відбулася виставка-ярмарок кращих підприємств харчової промисловості Полтавщини.
Користуючись нагодою викладачі кафедри маркетингу на конкретному прикладі розповіли студентам-маркетологам про переваги і особливості виставко-ярмаркової діяльності, як інструменту реалізації маркетингової комунікаційної політики.

     
Зокрема, доктор економічних наук, професор Писаренко Володимир Вікторович акцентував увагу здобувачів на особливостях формування нетворкінгу  (створення мережі контактів, за допомогою яких максимально швидко та ефективно вирішуються будь-які завдання бізнесу та життя) під час участі у виставках і ярмарках.

Терещенко Іван Олексійович, кандидат економічних наук, доцент розповів про особливості організації виставково-ярмаркової діяльності, маркетингові цілі, які реалізуються за допомогою цього інструменту маркетингових комунікацій. І на прикладі ТМ «Глобино» і СТОВ «Воскобійники», розглянули асортимент продукції, особливості формування іміджу підприємства і позиціюванні ТМ.
Наприкінці студенти на власному прикладі, продегустувавши різні види продукції, ще раз переконалися у ефективності нейромаркетингу.
У підсумку майбутні маркетологи переконалися в тому, що виставки та ярмарки займають особливе місце в арсеналі маркетингової діяльності, оскільки надають можливості демонстрації продукції і встановлення довірливих стосунків з потенційними споживачами.