Таргетована реклама — це вид реклами, спрямований виключно на цільову аудиторію, яка відповідає набору вимог, що був заданий рекламодавцем.
На практичному занятті з дисципліни "Таргетована реклама в соціальних мережах", яке проводила доцентка Калюжна Ю.П. студенти старших курсів спеціальності маркетинг ділилися своїм досвідом щодо створення власних сторінок для просування товару в таких соціальних мережах як Facebook та Інстаграм.
Загалом, Facebook — найбільша у світі соціальна мережа, що почала працювати 4 лютого 2004 року. Але, Інстаграм — соціальна мережа, що базується на обміні фотографіями, дозволяє користувачам робити фотографії, застосовувати до них фільтри, а також поширювати їх через свій сервіс і низку інших соціальних мереж. Саме Негребецький Давид розповів студентам, які ази треба використовувати для створення своєї сторінки для просування товару в Інстаграм. Давид звернув увагу на помилки, які зустрічаються при роботі з просування товару. А Поливода Максим зосередив увагу на основні елементи просування продукції та розповсюдження її по цільовій аудиторії за допомогою Social Media Marketing.