Із 30 вересня по 4 жовтня 2024 року викладачі кафедри маркетингу взяли участь в освітньо-професійній програмі «Маркетинг у державному управлінні та місцевому самоврядуванні», яку організували Спілка рекламістів України, ГО «Об’єднання маркетологів України» та редакція журналу «Маркетинг і реклама» за підтримки Вінницького національного аграрного університету та Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Вони відвідали такі лекції-діалоги:
1. "Публічне управління та маркетинг: де території перетину? Система потреб та поняття ринку в публічному маркетингу".
2. "Комплекс публічного маркетингу. Основні елементи та феноменальна специфіка. Товар і ціна у публічному маркетингу".
3. "Система розподілу в публічному маркетингу. Навіщо потрібне електронне врядування?"
4. "Впровадження інструментів маркетингу в систему публічного управління аграрним сектором".
5. "Система комунікацій у публічному маркетингу: PR, реклама, івент-маркетинг та ін. Формування брендів суб’єктів публічного маркетингу".