Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки

Організаційний комітет запрошує до участі в ІХ Всеукраїнській науково-практичній Інтернет-конференції «Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки» науково-педагогічних працівників, молодих учених, здобувачів вищої освіти.

 

Напрями роботи конференції

1. Сучасні управлінські тенденції розвитку держави та регіону. Публічне управління.

2. Управління підприємством як соціально-економічною системою. Менеджмент підприємницької діяльності в умовах змін. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.

3. Антикризове управління та безпека держави, регіону, підприємства.

4. Управління ресурсним потенціалом підприємства: інноваційна, інвестиційна, інформаційна, фінансова, матеріальна складові.

5. Кадровий менеджмент та управління трудовими ресурсами. Правове забезпечення діяльності підприємства.

6. Маркетингові аспекти управління підприємством.

7. Євроінтеграційні підходи до управління вищою освітою.

 

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.

 

Для участі в конференції до 13 листопада 2024 року необхідно:

1) надіслати на електронну адресу conferpdau2024@ukr.net тези доповідей обсягом до 3 сторінок;

2) заповнити реєстраційну форму учасника за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1Hp6Ff9GievbEmRjrLohpdZQ2L7B1lJsDB1ARJPb...

 

Секретар оргкомітету конференції від ПДАУ: Ірина Потапюк, тел. +38 (050) 136 03 22

 

За результатами конференції буде видано збірник матеріалів конференції у PDF-форматі, а також сертифікати про участь в електронному варіанті.

 

Участь у конференції безкоштовна, але, враховуючи актуальні потреби українців на фронті, ми збираємо донати за публікацію тез без обмеження нижньої і верхньої межі. Безмежно вдячні за задоначені тези! На конференції відзвітуємося за суму і закриті потреби.

 

Карта для донатів 5168 7520 8051 6480

 

Вимоги до оформлення тез

1.  Учасник має право представити доповідь, яка раніше не публікувалася. Максимальна кількість авторів однієї доповіді – три особи. Якщо науковий керівник здобувача не є співавтором тез, то вказувати його у тексті не потрібно.

2. Обсяг – до 3 сторінок (не нумеруються).

3. Формат – А5, гарнітура – MS Word. (*.doc, *.rtf).

Текст повинен бути надрукований з одного боку аркуша А-5, через один інтервал, шрифт – Times New Roman, кегль – 11, поля – 2,0 см. з усіх боків. Абзац – 0,75 см. Рисунки повинні бути згруповані в один графічний об’єкт; формули виконуються в редакторі Microsoft Equation. Вказуються ініціали й прізвище автора (через кому, якщо декілька), регалії, наступний рядок – назва організації, через один рядок назва тез (напівжирним, великими літерами по центру),  через рядок тези доповіді.

4. Рисунки і таблиці не повинні перевищувати за шириною 10 см, за висотою – 16 см. Рисунки та формули обов’язково мають бути вставленими в текст в якості об’єктів. Зображення – чорно-біле.

5. При оформленні списку літератури слід дотримуватися вимог Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання».

6. Обов’язково вказується джерело запозиченого матеріалу. Оргкомітет конференції, враховуючи вимоги ЗУ «Про вищу освіту» № 1556-VII від 01.07.2014 та Порядку перевірки академічних текстів на наявність текстових запозичень у Полтавському державному аграрному університеті (мінімальний допустимий відсоток оригінальності – 65 %), відхилятиме роботи при виявленні в них запозичень, оформлених неналежним чином.

7. Рішення про опублікування приймає редколегія. До тез можуть бути внесені редакційні правки, які не стосуються їх змісту, без погодження з авторами.

 

Зразок оформлення тез доповідей

М. В. Петренко, к.е.н., доцент,

Ю. Ю. Юрченко, здобувач вищої освіти

Полтавський державний аграрний університет

 

 

СТРАТЕГІЇ СТВОРЕННЯ ЕКОЛОГІЧНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

 

Основний текст

 

Список використаних джерел:

1.  …………………………………………….

2.  ……………………………………………

 

Запрошуємо Вас до співпраці!

З повагою оргкомітет!