Вектори діяльності

Основні види діяльності психологічної служби
• просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної культури  всіх учасників освітнього процесу, розвитку психологічної стійкості в умовах війни;
• консультативно-методична допомога всім учасникам освітнього процесу з питань збереження психічного здоров'я та формування ефективних стратегій спілкування;
• превентивне виховання задля збереження фізичного та психічного здоров'я студентів, дотримання ними здорового способу життя профілактики різних видів насильства, злочинності, алкоголізму, наркоманії, ВІЛ-інфекції й тощо.
• - психокорекція – надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу у різних небезпечних, стресових та кризових ситуаціях.


Зміст діяльності психологічної служби
Психологічна служба Полтавського державного аграрного університету:
• надає методичну, інформаційну та практичну соціально-психологічну підтримку кожному учаснику освітнього процесу;
• виконує науково-дослідні, практичні дослідження за пріоритетними напрямами діяльності психологічної служби;
• бере участь в оцінювані, прогнозуванні та формуванні освітньої політики в ПДАУ;
• впроваджує наукові досягнення та досвід сучасної психологічної науки.

 

Відповідно до Рішення РНБО України від 24.02.2022 «Про введення в дію плану оборони України та Зведеного плану територіальної оборони України», затвердженого Указом Президента України від 24.02.2022 №70/202, з початком збройного конфлікту на території нашої країни пріоритетним напрямом діяльності психологічної служби Університету є впровадження політики психосоціальної підтримки усіх учасників освітнього процесу та забезпечення їх психологічної стійкості в умовах війни.
Психологічна служба ПДАУ організувала діяльність кабінету психологічного розвантаження, щоденно проводить індивідуальні та групові онлайн- та офлайн консультацій учасників освітнього процесу з подолання стресу в умовах війни.

Співробітники психологічної служби ПДАУ:
• беруть участь у здійсненні виховної роботи, спрямованої на забезпечення всебічного індивідуального розвитку студентів, збереження їх повноцінного психічного здоров’я;
• проводять психолого-педагогічну діагностику психоемоційного стану здобувачів вищої освіти, процесу адаптації першокурсників до нових умов навчання, розвитком soft skills у студентів;
• розробляють та впроваджують розвивальні й корекційні тренінгові програми з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей студентів;
• сприяють вибору студентами траекторії професійного росту з урахуванням їх ціннісних орієнтацій й здібностей, готуючи їх до свідомого життя; здійснюють превентивне виховання, профілактику злочинності, шкідливих звичок, алкоголізму, наркоманії та інших залежностей у молодіжному середовищі;
• проводять психологічну діагностику і психолого-педагогічну корекцію девіантної поведінки студентів;
• вивчають та оцінюють особливості формування колективу в студентських групах;
• прогнозують на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості студента чи групи;
• дають рекомендації студентам, викладачам та іншим особам з питань соціальної педагогіки; надають необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу студентам, які потребують піклування в умовах війни чи перебувають у складних життєвих обставинах;
• сприяють захисту прав студентів, представляють їхні інтереси у службі у справах дітей, у правоохоронних та судових органах;
• беруть участь у формуванні навичок дотримання норм та правил поведінки, дотримання здорового способу життя, здійснюють соціально-педагогічний супровід освітнього процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій студентів; дбають про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді.