14 грудня 2023 викладачі кафедри маркетингу взяли участь в онлайн бізнес-форумі DIGITAL MARKETING FORUM 2023
В рамках Форуму розглянуто наступні доповіді:
Управління змінами. Як адаптуються наші клієнти і ми? (Євген Кудрявченко, засновник Vintage Web Production)
Як зберегти клієнтів та вийти на нові ринки в умовах війни? (Юлія Андрющенко, Owner & CEO Kameneva Agency)
Діджитал-маркетинг в умовах турбулентності: як розставити пріоритети та оцінити ефективність. (Марина Ковальова, CMO групи компаній SmartFarming)
Де знаходити нових користувачів та як мотивувати клієнтів встановлювати мобільний застосунок? Партнерство, офлайн, класичні канали та нестандартні рішення. (Дмитро Воєвода, Head of Digital VARUS)
ТОП трендів в аналітиці даних (Макс Гапчук, маркетолог, веб-аналітик)
B2C-маркетинг в часи турбулентності: які рішення ефективні та роль у цьому діджитал-каналів: Facebook, Instagram, кооперація з блогерами. Кейс БТУ-Центр. (Алла Болоховська, Co-founder & Marketing Director BTU-CENTER)
Старт 2022 під час війни! Медичний сайт як основний інструмент для просування. Кейс TOP Clinic DENIS. (Серж Снєгірьов, Head of Marketing TOP Clinic DENIS)
Тренди email і чат-бот маркетингу: кейси SendPulse, Prometheus, Hillel IT School. (Олександр Рись, бренд-амбасадор сервісу SendPulse)
Soft і hard skills: без чого не обійтись в діджитал-сфері. (Катерина Зубенко, Marketing Manager SKELAR)
Мій Instagram та TikTok: як Ощад підкорює соцмережі. (Неля Руденко, Head of SMM Ощадбанк)
Міжнародний інтернет-маркетинг: тонкощі та підводні камені. (Ігор Воловий, CEO & Co-founder Elit-Web)
Як SEO може врятувати бізнес під час війни: успішні кейси і рекомендації на 2024 рік. (Олексій Шаповал, Head of SEO iProspect Ukraine)
Як змінився об'єм україномовних запитів в Google. Аналітичний огляд в розрізі різних сфер діяльності та ніш. (Влад Трішкін, SEO TeamLead Promodo)
Креативу без ідеї не існує: що таке бігайдія і як вона допомагає створювати комунікацію. (Олена Тищук, креативна копірайтерка GRAPE)
Чи є користь із блогерів? Як ми отримали 7 млн контактів дешевше, ніж з медійної реклами. Кейс Kärcher. (Герман Сєвальнєв, співзасновник маркетингової агенції ВДВОХ).
Дякуємо організаторам Форуму за можливість ознайомитись з успішними та провальними кейсами в діджитал-стратегіях, розглянути весь комплекс сучасних цифрових інструментів, послухати маркетологів і провайдерів цифрових рішень, вивчити ефективні канали для просування продукції та послуг в сегментах B2B та B2C.