У вівторок, 16 травня, колектив кафедри маркетингу організував та провів XV Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетингове забезпечення продуктового ринку». До участі долучилися викладачі, студенти та стейкхолдери ННІ ЕУПІТ, які на практичних кейсах та ситуаціях розглянули основні елементи сучасного маркетингу на прикладі продуктового ринку України. Відбулися виступи наступних спікерів:
Володимир ПИСАРЕНКО, доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу ПДАУ "МЕГАТРЕНДИ В АГРОПРОДОВОЛЬЧОМУ СЕКТОРІ".
Олег ЧУБ, кандидат сільськогосподарських наук, засновник компанії Chub Agroconcept — "ВИСОКОРЕНТАБЕЛЬНІ БІЗНЕС - НАПРЯМКИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ФЕРМЕРІВ".
Іван ТЕРЕЩЕНКО, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ПДАУ та Олена СИДОРЕНКО, голова Оржицької територіальної громади — "ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ДАНИХ ТА ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАД".
Ігор ЛЯДСЬКИЙ, кандидат сільськогосподарських наук, старший викладач кафедри маркетингу ПДАУ — "СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ У РЕКЛАМІ ПРОДОВОЛЬЧОГО МАГАЗИНУ".
Юлія ЦИРЮЛЬНІКОВА, здобувач вищої освіти ОПП Маркетинг СВО Магістр, ННІ ЕУПІТ — "ВІЙНА В УКРАЇНІ: ЯК РЕАГУЮТЬ БРЕНДИ".
Тетяна ДЯДИК, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ПДАУ — "ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ".
Після доповідей почалося жваве обговорення наданої інформації. Що особливо приємно, до дискусії долучилися студенти, для яких подібні заходи є чудовою можливістю перейняти досвід від викладачів та маркетологів-практиків.