30 вересня 2021 року відбулося засідання наукового гуртка «Новітній маркетинг», який організований і діє під керівництвом викладачів кафедри маркетингу Полтавського державного аграрного університету.
Наразі маркетинг є ключовою ланкою формування та збереження конкурентоспроможності підприємств, є основою стратегічного управління.
Під час засідання було заслухано доповіді студентів на такі теми:
1. «Реклама на YouTube» — Пунько О.
2. «Топ блогерів України» — Семенко А.
3. «Реклама в маркетинговій діяльності підприємства» — Крамаренко С.
4. «Копірайтинг як невід’ємний інструмент маркетингу» — Магарламова Е.
5. «Фішки маркетингу» — Стопник А.
6. «Види друкованої реклами» — Миколаєнко А.
7. «HR-маркетинг як сфера управління інтелектуальними ресурсами підприємства» — Поштарь С.
Під час засідання студенти виявили бажання розглянути теми, що стосуються маркетингу в соціальних мережах, і підготувати на наступне засідання гуртка відповідні доповіді.