4-5 липня 2023 року здобувачі вищої освіти Полтавського державного аграрного університету спеціальності 075 Маркетинг разом з викладачами в рамках проходження навчальної практики вирішили провести маркетингове дослідження і з'ясувати, які носії зовнішньої реклами використовують торгові підприємства на центральних вулицях м. Полтава та їх вплив на потенційних споживачів.
Зовнішня реклама впливає на споживача в крамницях, в громадському транспорті, в закладах громадського харчування, на роботі, будь де. Основні носії зовнішньої реклами: білборди, сітілайти, лайтбокси, конвексборди, беклайти, призматрони, реклама на транспорті, дорожні розтяжки, вивіски, штендери, колони Морріса. Також до засобів зовнішнього оформлення відносять комплексне оформлення фасаду, оформлення вітрин, вивіски, панель-кронштейни, установки на даху, торцеві брандмауери, тротуарна графіка, виносні конструкції, щити й інші самостійні конструкції.
Ділимося з Вами основними результатами нашого дослідження:
- з метою охоплення широкої аудиторії споживачів у різних куточках міста доцільним є встановлення та розміщення масштабних рекламних засобів, які зможуть привернути до себе увагу як зблизька (проходячих поруч), так і здалеку (їдучих у транспорті);
- створюючи носії зовнішньої реклами, слід пам’ятати про «Правило 3-х секунд» (це правило свідчить про те, що носії зовнішньої реклами призначені для пішоходів, водіїв і пасажирів. Ці люди знаходяться на шляху до певного місця призначення і, переважно, зайняті своїми думками. Отже, час, який вони приділяють носіям зовнішньої реклами, в середньому складає 3 секунди. І саме при швидкоплинному погляді на носії зовнішньої реклами у людей повинні виникнути асоціації з певною маркою, відкластися в пам’яті образи того чи іншого товару);
- перевага зовнішньої реклами полягає в її яскравому вигляді та різноманітних формах виконання. Емоційне враження людей від зовнішньої реклами залежить від якості її виготовлення, дизайну тощо, що безпосередньо впливає на ставлення до мережі взагалі.