5 жовтня 2022 року на заняття з дисципліни «Маркетингові дослідження», яку проводила доцентка Калюжна Юлія для студентів спеціальності 075 Маркетинг, була запрошена директорка PR-агентства Yoda Consult Вікторія Тимошенко.
Пані Вікторія розповіла, чим займається агентство Yoda Consult, навела цікаві приклади з його діяльності. На лекції також розглядали в поєднанні такі складові маркетингової діяльності, як маркетингові дослідження та рекламна діяльність підприємства. Більш детально зосередили увагу на суті маркетингових досліджень, розглянули цілі й види маркетингових досліджень, їхні етапи. З’ясували, у чому різниця між маркетингом і Public relations за такими складовими: цільова аудиторія, завдання, легітимність менеджерів, ROI Return on Investments (повернення інвестицій), тривалість.