Соціальні мережі перетворилися на невід'ємну складову суспільного життя, перестали бути лише засобом спілкування між друзями і знайомими, стали платформою для ведення бізнесу.
SMM - абревіатура, яка розшифровується як Social Media Marketing, що в перекладі з англійської означає "маркетинг в соціальних мережах". Цей вид маркетингу об'єднує в собі цілий комплекс заходів в соціальних мережах, які спрямовані на просування бренду і його продуктів. Спеціаліст з маркетингу в соціальних мережах повинен не лише знімати контент, але ще займатись розробкою стратегії просування, виконувать аналіз конкурентного середовища, спілкуватись з цільовою аудиторією, проводити рекламні та маркетингові активності, а іноді й безпосередньо продавати товари чи послуги через корпоративні акаунти.
26 червня 2023 року здобувачі вищої освіти Полтавського державного аграрного університету спеціальності 075 Маркетинг в рамках проходження навчальної практики отримали змогу зустрітись з експерткою в сфері SMM Мариною Шевченко. Під час зустрічі пані Марина розповіла про особливості створення бізнесових аккаунтів в соціальних мережах, поділилась секретами маркетингової діяльності в рамках соціальних мереж, відповіла на всі питання студентів.