17 лютого 2022 р. за підсумками обговорення ОПП Маркетинг відбулося засідання круглого столу на тему «Знання, уміння і навички сучасного маркетолога», на якому обговорювалися найважливіші навички маркетологів, а також напрями вдосконалення підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг.
На зустрічі були присутні викладачі кафедри маркетингу, студенти та стейкхолдери:
- Сергій Бородін, начальник служби логістики ТОВ «Глобинський переробний завод»,
- Олександр Васін, начальник відділу маркетингу та реклами ФК «Ворскла»,
- Олександр Сьомочкін, директор рекрутингового агентства «TRUERecruiting» (підбір і оцінка персоналу),
- Сергій Бакум, директор ТОВ «Українське Зерно»,
- Олена Бабенко, заступниця директора з маркетингу компанії «Premier Socks» LLC.
Викладачі кафедри на чолі з гарантами освітніх програм презентували проєкт ОПП Маркетинг 2022 р. Стейхолдери висловили свої пропозиції стосовно сучасних вимог ринку праці до навичок маркетологів, поділилися досвідом і запропонували деякі зміни стосовно освітніх компонент. Здобувачі вищої освіти мали можливість познайомитися зі стейкхолдерами й поставити їм запитання.
Наприкінці зустрічі були окреслені перспективні напрями роботи і теми подальших зустрічей.