21 жовтня, в межах вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг в соціальних мережах» відбулася захоплююча лекція Наталії Кубійович, топового інстадизайнера та наставника з продажів через Instagram, на тему «Продаючий та трендовий візуал в Instagram. У чому різниця». Захід організувала Ольга Решетнікова, доцент кафедри маркетингу, для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг. Лекція була спрямована на розширення знань студентів про важливі аспекти візуального маркетингу в соціальних мережах, зокрема в Instagram.
Під час лекції Наталія Кубійович пояснила, що продаючий візуал спрямований на створення ефективних рекламних матеріалів, які залучають увагу аудиторії та стимулюють їх до покупок протягом тривалого часу. У той час як трендовий візуал, відбиває актуальні модні тенденції та допомагає бренду залишатися у тренді, однак, швидко змінюється.
Впродовж лекції відбулося обговорення між лектором, студентами та викладачами – Іваном Терещенком, Ольгою Решетніковою, Людмилою Шульгою та Оленою Майбородою – таких питань, як значення візуалу в SMM, методи аналізу цільової аудиторії, визначення та закриття болей цільової аудиторії.
Дана лекція була корисним доповненням до навчання студентів, допомагаючи їм усвідомити важливість візуального контенту в SMM та навчитися розрізняти та вдало використовувати дві різні стратегії для досягнення маркетингових цілей в Instagram.