09.12.2021 відбулася зустріч зі стейкхолдером, заступником директора з маркетингу Оленою Бабенко та студентами спеціальності 075 Маркетинг. Олена працює у відомій Полтавській компанії «Premier Socks» і під час зустрічі зі студентами поділилась досвідом формування та просування бренду, виробничою поілтикою підприємства, особливостями маркетингових комунікацій, маркетингової цінової політики підприємства. Студенти дізналися багато нового та отримали окремі «фішки» з таргетингу. Ніхто й не міг подумати, що виробництво простих шкарпеток потребує такої деталізації. Від зустрічі зробили такі висновки: реклама займає вагоме місце; продукт повинен бути відповідної якості та відповідати змісту етикетки; спілкування з клієнтами допомагає уникнути помилок, завойовує довіру, збільшує прибутки.