Методична робота колективу кафедри спрямована на поліпшення якості викладання навчальних дисциплін з використанням інноваційно-педагогічних технологій.
Кафедра проводить науково-методичну роботу за такими напрямами:
-
перспективне та поточне планування навчально-методичної роботи;
-
удосконалення освітніх програм і навчальних планів підготовки фахівців всіх освітніх рівнів;
-
створення навчально-методичних комплексів з дисциплін і навчально-методичного забезпечення освітніх програм спеціальності згідно із сучасними вимогами до рівня підготовки фахівців відповідних рівнів освіти;
-
визначення обсягу й змісту самостійної роботи студентів, вироблення методичних рекомендацій із планування, організації й контролю самостійної роботи студентів;
-
методичне забезпечення єдності навчального процесу і наукових досліджень;
-
організація підвищення педагогічної майстерності викладачів;
-
методична допомога в роботі кураторів академічних груп;
-
аналіз забезпеченості навчального процесу навчально-методичною літературою, формування поточних планів видання навчально-методичної літератури;
-
вивчення, узагальнення й поширення позитивного досвіду навчально-методичної роботи, передових прийомів і методів проведення навчальних занять і організаційних форм навчання;
-
аналіз загальних і специфічних питань методики викладання;
-
участь у науково-методичних конференціях;
-
проведення науково-методичних досліджень з проблем актуальних для університету й вищої школи.
Методична робота кафедри визначається такими документами:
План роботи науково-методичної ради спеціальності «Публічне управління та адміністрування» 2017-2018 н.р.
ЗВІТ про роботу науково-методичної ради спеціальності «Публічне управління та адміністрування» за 2017-2018 н. р.
План роботи науково-методичної ради спеціальності «Публічне управління та адміністрування» 2018-2019 н.р.
ЗВІТ про роботу науково-методичної ради спеціальності «Публічне управління та адміністрування» за 2018-2019 н. р.
План роботи науково-методичної ради спеціальності «Публічне управління та адміністрування» 2019-2020 н.р.
ЗВІТ про роботу науково-методичної ради спеціальності «Публічне управління та адміністрування» за 2019-2020 н. р.
План роботи науково-методичної ради спеціальності «Публічне управління та адміністрування» 2020-2021 н.р.
Звіт про роботу науково-методичної ради спеціальності "Публічне управління та адміністрування" 2020-2021 н. р.
План роботи науково-методичної ради спеціальності "Публічне управління та адміністрування" 2021-2022 н. р.
Звіт про роботу науково-методичної ради спеціальності "Публічне управління та адміністрування", 2021-2022 н. р.
План роботи ради з якості вищої освіти спеціальності "Публічне управління та адміністрування", 2022-2023 н. р.
Звіт про роботу ради з якості вищої освіти спеціальності "Публічне управління та адміністрування", 2022-2023 н. р.
План роботи ради з якості вищої освіти спеціальності "Публічне управління та адміністрування", 2023-2024 н. р.
Звіт про роботу ради з якості вищої освіти спеціальності "Публічне управління та адміністрування", 2023-2024 н. р.
План роботи ради з якості вищої освіти спеціальності "Публічне управління та адміністрування", 2024-2025 н. р.
До складу ради з якості вищої освіти спеціальності «Публічне управління та адміністрування» входять:
Сердюк О. І. – голова ради, доцент, к. е. н., професор кафедри публічного управління та адміністрування, гарант ОПП "Місцеве самоврядування"
Дорофєєв О. В. – заступник голови ради, доцент, д. е. н., професор кафедри публічного управління та адміністрування, гарант ОПП "Звязки з громадскістю", член робочої групи з розроблення ОНП "Публічне управління та адміністрування"
Світлична А.В. – член ради, доцент, к. е. н., заступник директора навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування.
Лозинська Т. М. – член ради, професор, д. держ. упр., завідувач кафедри публічного управління та адміністрування, гарант ОНП "Публічне управління та адміністрування", член робочих груп з розроблення ОПП "Місцеве самоврядування" та ОПП "Звязки з громадскістю"
Щетініна Т.О. - член ради, доцент, к.і.н., доцент кафедри публічного управління та адміністрування, член робочої групи з розроблення ОПП "Звязки з громадскістю"
Шупта І.М. - член ради, доцент, к.п.н., доцент кафедри публічного управління та адміністрування, член робочої групи з розроблення ОПП "Звязки з громадскістю"
Мирна О. В. – секретар ради, доцент, к. е. н., доцент кафедри публічного управління та адміністрування, член робочих груп з розроблення ОПП "Місцеве самоврядування" та ОНП "Публічне управління та адміністрування"
Сидьорка М.О. – член ради, представник студентського самоврядування інституту.
У центрі повсякденної уваги колективу кафедри знаходяться організація і проведення аудиторних занять зі студентами, консультацій, контроль та аналіз успішності, допомога студентам з боку викладачів у самостійному здобутті наукових знань та набутті практичних навичок.
З метою удосконалення методичного забезпечення навчального процесу та поліпшення інформованості студентів з кожної дисципліни створений комплекс її навчально-меодичного забезпечення.
Складовими таких комплексів є: робоча програма навчальної дисципліни; силабус; методичні розробки практичних (семінарських) занять; завдання для самостійної роботи; екзаменаційні білети; методичні розробки для виконання контрольних робіт здобувачами заочної форми навчання.
Кафедра системно підходить до видавничої діяльності. При цьому, викладачі кафедри особливу увагу приділяють роботі над сучасними за змістом навчальними посібниками, методичними рекомендаціями, враховуючи специфіку підготовки фахівців. Викладачами кафедри за 2016-2020 рр. було видано близько 150 науково-методичних праць.
Завідувач кафедри, д. держ. упр., проф. Лозинська Т. М. є співавтором навчальних посібників «Стратегічне планування», «Міжнародна економіка», «Політекономія», «Публічне управління та адміністрування».
Видано навчальний посібник «Регіонально-адміністративний менеджмент» для підготовки фахівців напряму підготовки «специфічні категорії» спеціальності 8.000007 «Адміністративний менеджмент» освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» та слухачів навчальних закладів післядипломної освіти, керівників і фахівців аграрних підприємств, рекомендований Міністерством освіти, науки молоді та спорту України (автори, д. держ. упр., проф. Т. М. Лозинська, д. держ. упр., проф. В. І. Тимцуник, к. е. н., доц. О. В. Мирна).
«Методика розробки стратегії розвитку сільської громади» (автори, д. держ. упр., проф. Т М. Лозинська, к.е.н., доц. О. В. Дорофєєв,. Ю. С. Малько ) використовується для надання методичної допомоги головам сільських і селищних рад, членам сільських і селищних рад, активістам сільських громад, представникам органів державної влади тощо. Вона також може бути корисною для слухачів центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації, працівників органів місцевого самоврядування, викладачів ВНЗ, студентів та аспірантів. Дана методика знайшла практичне застосування при виконанні науково-дослідної госпрозрахункової теми «Паспортизація Білоцерківської об’єднаної громади».
Система дистанційного навчання Полтавського державного аграрного ауніверситету дає можливістю повного доступу студентам до необхідної їм інформації з навчальних дисциплін. Викладачі кафедри постійно працюють над теоретичним та мультимедійним наповнення курсів.
Викладачами кафедри проводиться активна робота з вдосконалення методів і форм навчання із залученням інноваційно-навчальних технологій. Цьому сприяє їх практичний досвід та підвищення кваліфікації в провідних вищих навчальних закладах України та зарубіжних країн. Зокрема, пройшли підвищення кваліфікації/стажування:
у 2018 р.: д. е. н., професор Дорофєєв О.В. – в Університеті бізнесу в м. Домброва Гурніча (Польща) та к. е. н., професор Галич О. А. – у центрі освітньої консультації LLC (в м. Краков (Польща);
у 2019 р.: завідувач кафедри, д. держ. упр., професор Лозинска Т.М. – в Університеті WSB м. Домброва-Гурнича (Польща) та д. е. н., професор Дорофєєв О.В. – в Університеті бізнесу в м. Домброва Гурніча (Польща);
у 2020 р.: к. е. н., доцент Мирна О. В. – у Вищій школі туризму та екології м. Суха Бескідка (Польща); к. е. н., доцент Панасенко Н. Л. – у Вищій школі управління та адміністрування в м. Опол (Польща);
у 2021 р.: завідувач кафедри, д. держ. упр., професор Лозинска Т.М. – в університеті Сорбонна та університеті ім. Поля Валері в м. Париж та м. Монпельє (Франція); д. е. н., професор Дорофєєв О.В. – в Університеті бізнесу в м. Домброва Гурніча (Польща);
у 2022 р.: завідувач кафедри, д. держ. упр., професор Лозинска Т.М. – у Куявському університеті, м. Вроцлавек (Польща); к. е. н, доцент О. В. Мирна – в Науково-дослідному інституті Люблінського науково-технологічного парку та IESF міжнародної фундації науковців та освітян, м. Люблін (Польща); к. е. н., доцент Панасенко Н. Л. – в Міжнародному історичному біографічному інституті (Дубай – Нью-Йорк – Рим – Бургас – Єрусалим – Пекін);
у 2023 р.: к. е. н., доцент, професор кафедри Сердюк О. І. , к. пед. н., доцент Шупта І. М. та к. і. н., доцент Щетиніна Т. О. – в Науково-дослідному інституті Люблінського науково-технологічного парку та IESF міжнародної фундації науковців та освітян (вебінар), м. Люблін (Польща).;
у 2024 р. завідувач кафедри, д. держ. упр., професор Лозинска Т.М., д. е. н., професор Дорофєєв О.В., к. е. н., доцент, професор кафедри Сердюк О. І. , к. е. н, доцент Мирна О. В., к. пед. н., доцент Шупта І. М. та к. і. н., доцент Щетиніна Т. О.– Міжнародне дистанційне науково-педагогічне стажування «Публічне управління та адміністрування: досвід Європейського Союзу» в ISAP Інститут справ адміністрації публічної (Республіка Польща) та IESF «Міжнародна фундація науковців та освітян».
Завідувач кафедри, д. держ. упр. Т. М. Лозинська, к. е. н., професор Галич О. А., професор кафедри, к. е. н, доцент Сердюк О. І., к. е. н, доцент Мирна О. В. к. пед. н., доцент Шупта І. М., к. і. н., доцент Щетиніна Т. О., асистент Браславець Т. М. підвищували кваліфікацію у Національному університеті біоресурсів та природокористування України, ННІ післядипломної освіти.
Професійний розвиток науково-педагогічних працівників кафедри публічного управління та адміністрування
На кафедрі практикується читання лекцій за допомогою засобів мультимедіа, використання проблемних ситуацій, ділових ігор, кейс-методів та проведення тренінгів, виконання творчих завдань та презентацій за окремими темами дисципліни.
Значна увага приділяється впровадженню сучасних інформаційних технологій навчання.
Тестування студентів проводяться з використанням відповідного програмного забезпечення в аудиторіях, де встановлена комп’ютерна техніка.
У навчальному процесі викладачі вдало поєднують викладання дисциплін з гуманізацією освіти, трудовим, правовим та естетичним вихованням студентів. Навчально-педагогічні працівники кафедри, як керівники академічних груп, систематично проводять виховну роботу під час занять, за місцем проживання студентів (у гуртожитку), допомагають у проведенні суспільних і культурно-масових заходів.
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldEditEdit in GingerEdit in Ginger