Як і більшість студентів у всьому світі, здобувачі вищої освіти спеціальності 075 Маркетинг цієї весни не мали можливості повною мірою задовольнити потребу в живому спілкуванні. Тому на пропозицію доцента кафедри публічного управління та адміністрування Шупти І. М. провести відеоконференцію за результатами вивчення навчальної дисципліни «Конфліктологія» на платформі Zoom відгукнулися з радістю. До організації та проведення заходу долучилася й керівник психологічної служби Плаксієнко І. Л.
14 травня 2020 р. у ході онлайн-конференції на актуальну нині тему «Стрес як причина і наслідок конфлікту» студенти підготували змістовні доповіді:
1. Поняття професійного стресу (доповідач − Дзьох Дарина).
2. Охорона праці та стреси на робочому місці (доповідач − Йолгіна Юлія).
3. Історія розвитку наукової концепції стресу. Основні підходи й теорії стресу (доповідач − Костельна Любов).
4. Як не конфліктувати з родичами під час карантину (доповідач – Стешенко Сніжана).
5. Об’єктивні та суб’єктивні причини виникнення психологічного стресу (доповідач – Зінченко Алла).
6. Поведінка людини в умовах стресу (доповідач – Шпак Олена).
7. Поняття та види стресу. Диференціація стресу та інших емоційних станів людини (доповідач – Василевич Аня).
Навколо доповідей розгорнулася жвава дискусія.
Всі відчули, що так бракувало спілкування. Дійсно, умовах карантину гостро відчувається потреба в спілкуванні.