Головний секрет успішного нетворкінгу полягає у тому, щоб здобувати не контакти, а друзів!

Нетворкінг «Створіть свій стиль: Імідж успішного менеджера» (презентація навчального посібника «Стиль та імідж менеджера»)
 
Книжковий фонд бібліотеки ВСП "Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету" 31 жовтня 2024 року поповнився новими сучасними виданнями, а саме здобутками науковців кафедри менеджменту ім. І. А. Маркіної, серед яких посібник «Стиль та імідж менеджера», авторами якого є: завідувачка кафедри менеджменту ім. І. А. Маркіної к.е.н., доцентка Тетяна Воронько-Невіднича, ректор ПДАУ к.е.н., професор Олександр Галич, PhD з економіки, доцентка кафедри менеджменту ім. І. А. Маркіної Надія Баган.
 
На початку заходу Олександр Галич зустрівся зі студентами, ознайомився з їхніми інтересами та амбіціями. Адже саме в молоді роки закладаються основи майбутнього успіху. Книги – це інструменти для самовдосконалення. Вони допоможуть розширити світогляд, розвинути критичне мислення та знайти своє місце в житті. Олександр Анатолійович побажав усім учасникам успіхів і продуктивної роботи.
 
Під час нетворкінгу автори посібника разом зі студентами групи 21м (відповідальна – Тетяна Шевченко, заступниця директора, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист), обговорили низку актуальних питань про формування позитивного професійного іміджу успішного менеджера.
 
Очевидно, що у сучасному бізнес-середовищі безліч питань вирішується завдяки діловим зв’язкам. Уміння правильно себе подати, постійний розвиток комунікативних навичок, ведення соціальних мереж і відвідування конференцій допомагають знайти нових клієнтів, спеціалістів для бізнесу тощо.
 
Спікери зазначили, що наразі спостерігається неабиякий інтерес до формування іміджу як на персональному, так і на корпоративному рівнях. Практичне значення персонального іміджу полягає у тому, що він дає змогу більш ефективно впливати на інших людей, успішно реалізовувати професійні цілі та розв'язувати ті чи ті проблеми, що виникають у сучасному бізнес-середовищі. Науковці стверджують, що враження про людину залежить від її зовнішнього вигляду та манери спілкування, тому людина, яка зацікавлена у формуванні позитивного професійного іміджу, має бути надзвичайно вимогливою до себе, свого одягу та аксесуарів, а також манери поведінки, стилю мовлення та цінностей.
 
Викладачі звернули увагу молоді на те, що цінності виражаються не тільки в життєвих цілях, але і в тому, які якості цінуються найбільше особисто та у колі спілкування, в колегах. Для діагностики цінностей-якостей студентам запропонували пройти проєктно-гральний тест, за результатами якого кожен з учасників сформував ієрархію власних цінностей.
Нетворкінг пройшов у дружній і сприятливій атмосфері, бо надзвичайно добре спілкуватися з тими, хто тебе розуміє, обмінюватися з ними думками та слухати їх.
 
Цікава вікторина та факти про бібліотечний фонд ПДАУ доповнили захід, а також різнопланові локації та креативні завдання. Все це викликало багато позитивних емоцій у студентів. Пізнавальний мікс підсилила книжкова виставка, присвячена професійному іміджу, на якій було представлено літературу, що підкреслювала важливість та актуальність формування професійного іміджу для успішних менеджерів.