Комплексна навчальна практика І у здобувачів спеціальності 193 Геодезія та землеустрій


Комплексна навчальна практика І у здобувачів спеціальності 193 Геодезія та землеустрій

Метою навчальної практики «Комплексна навчальна практика І»  є закріплення та поглиблення теоретичних знань, набутих студентами при вивченні навчальних дисциплін протягом першого року навчання та набуття вмінь і практичних навичок роботи з аналоговими геодезичними приладами, виконання комплексу польових геодезичних робіт, способів та правил використання карт у вирішенні наукових та практичних задач; розуміння загальних закономірностей будови, розвитку і функціонування географічної оболонки Землі та її складових, залежність процесів на Землі від космічних чинників.
Керівник практики Вадим ЧУВПИЛО


Завдання навчальної практики «Комплексна навчальна практика І» відповідає тематичним блокам:
Тематичний блок «Землезнавство та теорія геосистем»
- набути комплексного світогляду на природні процеси і явища, що відбуваються навколо,
- проаналізувати суть найважливіших законів і закономірностей будови та розвитку ландшафтної оболонки, її ієрархічної структури, тісних і динамічних взаємозв’язків між окремими геокомпонентами та геокомплексами,
- вивчити процеси формування та розвитку Землі як планети, навколоземного простору тощо.

Тематичний блок «Топографія»
- ознайомитися із сутністю та теоретичними основами створення топографічних карт та планів;
- навчитися правильно застосовувати топографічні карти для вирішення наукових та практичних задач;
- виробити навички роботи з приладами, які застосовуються для створення топографічних карт та планів;
- сформувати вміння застосовувати системний підхід при вивченні основних теоретичних положень.
   
Тематичний блок «Картографія»
- засвоїти теоретичні знання із картознавства, математичної картографії, картометрії, картографічного креслення;
- ознайомитися із основами складання карт, методикою картографічного моделювання;
- сформувати навички підготовки математичної і географічної основи карт, змісту карт, у тому числі сільськогосподарських, їх оформленні, оцінюванні точності;
- розуміти алгоритм використання геоінформаційних систем та технологій у професійній діяльності.