У рамках спільного освітнього проєкту між Полтавським державним аграрним університетом і Центром українсько-європейського наукового співробітництва було проведено цикл лекцій під загальною назвою "Комунікативні маркетингові стратегії в умовах обмеженого бюджету". У науковому заході мали змогу взяти участь науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти, наукові працівники наукових установ, практичні працівники, докторанти, аспіранти, студенти та всі охочі, хто цікавиться запропонованою темою.
До організації співробітництва із Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації долучилися кандидат сільськогосподарських наук, доцент, проректор з науково-педагогічної, наукової роботи ПДАУ Олег Горб і кандидатка сільськогосподарських наук, доцентка, керівниця навчально-наукового центру інформаційно-комунікаційних освітніх технологій та освіти дорослих ПДАУ Юлія Вакуленко.
Лекції провів кандидат сільськогосподарських наук, провідний фахівець відділу маркетингу, старший викладач кафедри маркетингу ПДАУ Ігор Лядський.
5 грудня відбулася перша з трьох лекцій на тему "Сторітелінг як важливий елемент брендингу". Спікер розповів аудиторії про важливість наявності сторітелінгу в маркетинговій стратегії. Також навів найбільш яскраві та успішні приклади його використання, проаналізував помилки, яких часто можуть допускатися бренди, внаслідок чого товар не купують.
12 грудня була проведена друга лекція на тему "Ефективна реклама у соціальних мережах". Під час спілкування з аудиторією спікер продемонстрував приклади як вдалої реклами, яка дійсно спрацювала та сприяла збільшенню обсягів продажу, так і приклади провальних рекламних кампаній, проаналізував і розкрив причини того, що лежить в основі успіху або невдач.
19 грудня відбулась остання лекція в рамках цьогорічного Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації на тему "Нефінансові стратегії маркетингових комунікацій". Лектор розповів аудиторії про те, що потрібно враховувати в маркетингу компанії, щоб забезпечити якісну роботу. Зокрема, варто відстежувати, наскільки задоволені клієнти товаром, який зворотний зв’язок вони дають.
Отже, слухачі лекційного курсу мали нагоду дізнатися багато нової інформації про маркетингові стратегії та комунікацію.