Конкурс соціальної реклами «СоцРенесанZ» з нагоди Дня маркетолога

25  жовтня 2019 р. з нагоди Дня маркетолога кафедра маркетингу провела конкурс соціальної реклами «СоцРенесанZ», організатором та керівником якого був доцент кафедри Терещенко І.О.

 

Кожен учасник (група) нагороджений солодкими призами, а найкращі роботи відзначили окремо.

Подяки та грамоти  за участь у конкурсі отримали:

Студенти 1-го курсу спеціальності 075 Маркетинг у номінації «За акторську майстерність»

Студенти 2-го курсу за перемогу в конкурсі «Креативне фото»

Студенти 4-го курсу 1-ї групи в номінації «Соціальний експеримент»

Перше місце в номінації «Популяризація здорового способу життя» посіли студенти УЕП ПДАА та їхній керівник Цюман Галина за підготовку в конкурсі

За третє місце нагороду отримали Микитенко Антон, Лобода Євгенія, Цешко Катерина

Майбутні маркетологи отримали нагороди в таких номінаціях:

  • Міс спеціальності Стишенко Сніжана (студентка 2-го курсу) та Містер спеціальності Лагута Дмитро (студент 3-го року)

  • Активіст року - Кармазін Лілія (студентка 2-го курсу)

  • Спортивна гордість - Тімченко Катерина (студентка 3-го курсу)

  • Художник року - Попович Людмила (студентка 3-го курсу)

  •  Талант року - Чмир Анастасія та Вільхова Ліна (студентки 3-го курсу)

  •  Золотий голос спеціальності - Паламар Сніжана (студентка 2-го курсу)

  •  Краща староста - Падалка Юлія (студентка 4 курсу) та Мороз Вікторія (студентка 3-го курсу)

 

  • Богатирі року - Анісеня Данило, Хоролець Антон, Лубунець Владислав (студенти 3-го курсу)

 

Аудиторія: 

Мітки: 

Діяльність: