5 листопада 2019 року факультет обліку та фінансів Полтавської державної аграрної академії гостинно зустрів учителів математики та географії шкіл м. Полтави та Полтавської області.
Розпочався захід із привітального слова декана факультету, професора кафедри економічної теорії та економічних досліджень, к.е.н., доцента Дорогань-Писаренко Людмили Олександрівни, яка надала вичерпну інформацію про спеціальності, за якими нині здійснюється навчання здобувачів вищої освіти в Полтавській державній аграрній академії.
На заході були присутні: заступник декана факультету обліку та фінансів, доцент кафедри фінансів і кредиту, к.е.н., доцент Безкровний Олександр Валентинович, заступник декана факультету обліку та фінансів з виховної роботи, доцент кафедри бухгалтерського обліку та економічного контролю, к.е.н. Ліпський Роман Вікторович, доцент кафедри фінансів і кредиту, к.е.н., доцент Дроботя Яна Анатоліївна, доцент кафедри гуманітарних і соціальних дисциплін, к.псих.н., доцент Подлєсна Ганна Володимирівна, викладачі кафедр гуманітарних і соціальних дисциплін, фінансів і кредиту, бухгалтерського обліку та економічного контролю, економічної теорії та економічних досліджень.
Кандидат психологічних наук, доцент кафедри гуманітарних і соціальних дисциплін Подлєсна Г. В. презентувала інформативну лекцію з елементами тренінгу на тему «Фізіологічні, психологічні та соціальні аспекти формування особистості підлітка», яка є актуальною в навчальному та виховному процесі як для загальноосвітніх навчальних закладів, так і для закладів вищої освіти.
У ході лекції було розкрито фізіологічні, психологічні та соціальні аспекти формування особистості підлітка, виокремлено особливості розвитку його смислової сфери та цінностей, а також наголошено на основних причинах і наслідках приєднання підлітка до різних субкультур. Учасникам заходу було запропоновано ознайомитися з певними психологічними техніками, спрямованими на формування особистості підлітка. Такі техніки не лише розвивають особистість підлітка, а й допомагають прискорити та полегшити його соціалізацію. Зокрема, для групової роботи класу/академічної групи та формування згуртованості колективу були запропоновані методи «Колаж» та «Малюнок дерева».
Отримані знання допоможуть педагогам налагодити спілкування з учнями, згуртувати шкільний колектив, апробовувати запропоновані техніки на класних годинах.