Обговорення ОПП спеціальності 073 "Менеджмент"

Системна робота по удосконаленню освітніх програм попри війну  продовжується в змішаному форматі

      Стратегія забезпечення високої якості освітніх програм, що реалізуються кафедрою менеджменту ім. І. А. Маркіної за спеціальністю 073 Менеджмент, передбачає систематичний моніторинг та постійні поліпшення ОП. Мета – врахувати кращий міжнародний та вітчизняний досвід, забезпечити відповідність освітніх програм вимогам та потребам суспільства.

       За процедурою щодо перегляду освітніх програм, яка діє в ПДАУ, ОП за різними рівнями вищої освіти мають один раз на рік переглядатися робочою групою, групою забезпечення із залученням зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів. Відтак, колектив кафедри протягом 2022 р. систематично співпрацював з представниками різних зацікавлених груп, зокрема зовнішніми стейкхолдерами, в рамках проведення спільних наукових, освітніх заходів, конференцій; спільної участі в Українській Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти. Користуючись нагодою, група забезпечення за спеціальністю 073 Менеджмент, робочі групи із розроблення освітніх програм здобули цінні рекомендації з удосконалення змісту освітніх програм, окремих освітніх компонентів, які лягли в основу удосконалення змісту ОПП Менеджмент підприємства, ОПП Бізнес-адміністрування, ОНП Менеджмент.

      Висловлюємо подяку, зокрема:
  • Сафонову Юрію Миколайовичу – д.е.н., професору, заступнику директора із науково-методичної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України;
  • Гороховій Людмилі Петрівні – директору Української Асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти;
  • Данько Юрій Іванович – д.е.н., професору, проректору з наукової та міжнародної діяльност  Сумського національного аграрного університету;
  • Еммануїлу Квесі Буну – Ph.D., професору, директору Міжнародного центру підприємництва сталого розвитку (ICED) (Аккра, Гана);
  • Живко Зінаїді Богданівні – д.е.н., професору, професору кафедри менеджменту Львівського державного університету внутрішніх справ; 
  • Касич Аллі Олександрівні – д.е.н., професору, завідувачу  кафедри управління та смарт-інновацій Київського національного університету технологій та дизайну;
  • Козаченко Ганні Володимирівні – д.е.н., професору, професору кафедри економічної безпеки та фінансових розслідувань Національної академії внутрішніх справ;
  • Лепейко Тетяні Іванівні – д.е.н., професору, завідувачу кафедри менеджменту та бізнесу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця;
  • Мельнику Леоніду Григоровичу – д.е.н., професору, професору кафедри економіки, підприємства і бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
  • Погорелову Юрію Сергійовичу – д.е.н., професору, раднику члена Рахункової палати;
  • Трохимець Олені Іванівні – д.е.н., професору, професору кафедри національної економіки, маркетингу та міжнародних економічних відносин Класичного приватного університету;
  • Шимановській-Діанич Людмилі Михайлівні – д.е.н., професору,  завідувачу кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»;
  • Марчишинцю Сергію Миколайовичу – к.е.н., завідувачу відділу економічних досліджень Полтавського Сергій НДЕКЦ МВС України;
  • Правдивцю Олександру Миколайовичу – к.військ.н., керівнику експертної групи внутрішнього консалтингу  Директорату політики цифрової трансформації та інформаційної безпеки у сфері оборони Міністерства оборони України;
  • Рященко Вікторії Петрівні – к.е.н., професору, експерту Академії наук Латвiї, директору програми «Управління підприємницькою діяльністю» Вищої школи менеджменту та інформаційних систем (м. Рига, Латвія);
  • Вовку Олексію Володимировичу – директору ПП «Вовк»;
  • Івко Юрію Васильовичу – директору С(Ф)Г «Івко В.І.»;
  • Куркіній Вероніці Михайлівні – проєктному менеджеру НГО «Логос»;
  • Шабельнику Сергію Сергійовичу – магістру менеджменту, керівнику центру реалізації молодіжних ініціатив ПДАУ, випускнику за ОПП Бізнес-адміністрування Полтавського державного аграрного університету;
  • Гончаренко Аліні Сергіївні – здобувачу вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент ОПП «Бізнес-адміністрування»
        і всім іншим, хто долучався до обговорення та удосконалення!!!
 
 
Зустріч робочої групи з обговорення та розробки ОПП Бізнес-адміністрування для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент 2023 року набору
 
     17 лютого 2023 р. відбулося чергове обговорення змісту освітньої (освітньо-професійної) програми Бізнес-адміністрування для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент 2023 р.н. робочою групою, до складу якої увійшли: Дмитро ДЯЧКОВ, доктор економічних наук, професор, професор кафедри менеджменту ім. І. А. Маркіної, гарант ОПП Бізнес-адміністрування, Тетяна ВОРОНЬКО-НЕВІДНИЧА, кандидат економічних наук, доцент, завідувачка кафедри менеджменту ім. І. А. Маркіної; Микола ЗОСЬ-КІОР, доктор економічних наук, професор, професор кафедри менеджменту ім. І. А. Маркіної; Тетяна САЗОНОВА, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту ім. І. А. Маркіної, голова Ради з якості вищої освіти спеціальності «Менеджмент»; Роман КОРДУБАН, регіональний представник ТОВ «Байєр» у Полтавській області, менеджер зі збуту по роботі з агрохолдингами, роботодавець, стейкхолдер, випускник; Євгеній ГНАТОК, здобувач вищої освіти за ОПП Бізнес-адміністрування 2022 р.н.

     Робоча група обговорила пропозиції, що надійшли протягом року та під час публічного обговорення проєкту освітньої програми (03.01.2023 р. – 03.02.2023 р.), врахуючи результати анкетування здобувачів вищої освіти, визначила пріоритетні напрями розвитку освітньої програми, зокрема акцентовано увагу на: особливостях та перевагах програми, змісті освітніх компонентів, що мають враховувати не лише галузеві особливості та запити агропродовольчої сфери щодо фахівців з менеджменту, але й вимоги, сформовані ринком праці та сучасним бізнес-середовищем.

 

Діяльність: