Завданням кожної організації публічної сфери є створення своєї репутації таким чином, щоб цю організацію знали, їй довіряли і рекомендували її.
У Громадській спілці «Полтавська асоціація бізнесу», що є давнім партнером кафедри публічного управління та адміністрування ННІ ЕУПІТ ПДАУ, чудово розуміють, що від її роботи в публічній сфері залежить, скільки людей підтримають її соціально важливу діяльність, скільки донорів нададуть ресурси для реалізації її цілей, проте визнають і важливість організації комунікаційної роботи.
Саме про комунікації громадської спілки з бізнесом як партнером і спонсором ішлося під час діалогу проєктного менеджера ГС «Полтавська асоціація бізнесу» Дмитра Томенка з молоддю (15.11.2022). Опановували секрети комунікаційної діяльності здобувачі вищої освіти за ОПП Зв’язки з громадськістю в межах вивчення дисципліни «Комунікації в публічному управлінні» (провідна викладачка Ольга Сердюк, к. е. н., доцентка, професорка кафедри публічного управління та адміністрування ННІ ЕУПІТ ПДАУ). До них долучилися також і студенти, що вивчають навчальну дисципліну «Етика бізнесу» як вибіркову для ОПП Маркетинг, ОПП Підприємництво та ОПП Місцеве самоврядування (провідна викладачка Ірина Шупта, к. пед. н., доцентка, доцентка кафедри публічного управління та адміністрування ННІ ЕУПІТ ПДАУ), а також інші небайдужі представники студентства (3–4 курсів), що навчаються за ОПП Місцеве самоврядування. Головними питаннями, які були в центрі уваги під час діалогу проєктного менеджера Дмитра Томенка зі здобувачами вищої освіти, були такі: різниця рівнів співпраці «партнер» і «спонсор», де шукати і як проводити переговори з партнерами та спонсорами, як захищати свої позиції та долати опір, у чому полягає супровід домовленостей, із яким інформаційним пакетом вирушати на зустріч, які і чому мають бути реквізити офіційного інформаційного листа, які мотиви участі партнерів і спонсорів у проєктах (іміджеві, комерційні, рекрутингові тощо), які додаткові зусилля необхідно докласти для досягнення кінцевого успіху. Тема розмови була виключно цікавою, а отже, до Дмитра Томенка було чимало запитань, зокрема про те, чи формує громадська спілка комунікаційні плани, якими засобами себе позиціонує, чи використовує соціальну рекламу, яким каналам поширення інформації віддає перевагу, хто працює з текстами, який досвід антикризових комунікацій має громадська спілка, як вибудовуються етичні взаємовідносини між підприємцями, між бізнесменами і владою, між партнерами та спонсорами та чи поширена практика впровадження «Етичних кодексів» у сфері бізнесу.
Висловлюємо Дмитру Томенку щиру вдячність за проведену онлайн-зустріч у формі інтерактиву «Комунікації з бізнесом»! Тісна взаємодія кафедри публічного управління та адміністрування ННІ ЕУПІТ ПДАУ з організаціями публічної сфери, зокрема через участь її представників у реалізації освітнього процесу підвищує його якість, стимулює активність здобувачів вищої освіти як у навчанні, так і в громадській діяльності.