13 листопада в Полтавському державному аграрному університеті відбулася лекція на тему «Поведінка споживачів стартап-проєктів» провідного Digital-маркетолога з проєктів монетизації в Ligamedia Дмитра Левошка, який поділився своїм багатим досвідом роботи в таких компаніях, як Ligamedia та Noblebyte.
Під час лекції Дмитро Левошко детально розкрив, чому поведінка споживачів така важлива для стартапів, а розуміння потреб і бажань цільової аудиторії є ключовим чинником їх успіху. Він наголосив на тому, що без глибокого аналізу поведінкових патернів споживачів неможливо створити дійсно успішний продукт або послугу.
На лекції Дмитро Левошко розглянув такі питання:
• методи дослідження зацікавленості споживачів: широкий спектр інструментів і методик, завдяки яким можна ефективно досліджувати потреби та вподобання цільової аудиторії;
• використання метрик для оцінки інтересу: метрики, які слід відстежувати для оцінки ефективності маркетингових кампаній і задоволеності клієнтів;
• аналіз поведінкових патернів споживачів: основні закономірності поведінки споживачів при взаємодії зі стартапами та ефективні стратегії впливу на їхні рішення;
• сегментація аудиторії стартап-проєктів: як правильно сегментувати аудиторію для більш ефективного та персоніфікованого маркетингу;
• основні закони та принципи UX-дизайну: як принципи UX-дизайну можуть допомогти створити продукт, який не тільки відповідає потребам споживачів, а й викликає у них позитивні емоції.
Лекція Дмитра Левошка викликала значний інтерес в аудиторії та стала відмінною можливістю для студентів і викладачів дізнатися більше про сучасні тенденції у digital-маркетингу.