Сучасний аспірант – не тільки науковець, але й педагог!
Випускник освітньо-наукового рівня PhD повинен бути не тільки науковцем, але й викладачем. Тому освітня складова підготовки здобувачів вищої освіти рівня «доктор філософії» передбачає оволодіння компетентностями щодо уміння застосовувати різні методики, стратегії та моделі викладання навчальних дисциплін із менеджменту, участь у методичних конференціях і здобуття програмних результатів навчання, які стосуються застосування науково-педагогічних технологій, формулювання змісту, цілей навчання, способів їх досягнення, форм контролю, відповідальності за ефективність навчального процесу. Цій меті сприяє вивчення дисциплін «Педагогіка вищої школи», «Методика викладання менеджменту у вищій школі» та проходження педагогічної практики.
Аспіранти постійно проводять заняття, беруть участь у навчальному процесі та науково-методичних конференціях.
Так, 24–25 лютого цього року відбулася 52-га науково-методична конференція викладачів і аспірантів «Модернізація освітньої діяльності та проблеми управління якістю підготовки фахівців в умовах діджиталізації», в якій взяли участь 11 аспірантів спеціальності 073 «Менеджмент», котрі презентували результати своїх науково-методичних досліджень. Зокрема здобувач третього року навчання ОНП «Доктор філософії» Микола Вовк виступив із доповіддю «Особливості розвитку освіти в умовах Індустрії 4.0». Позитивно, що, дотримуючись принципів безперервності та наступності підготовки, здобувачі проводили дослідження разом зі своїми керівниками. Ця практика діє постійно, про що свідчить і участь аспірантів у науково-методичних семінарах кафедри. Підтвердженням участі здобувачів у науково-методичних дослідженнях є випуски матеріалів конференції