У ПДАУ відбулася презентація першого в Україні посібника з таргетингу ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

 

Маркетинг стрімко переходить у цифровий світ, тож розуміння законів і правил інтернету може значно допомогти у просуванні бізнесу. Викладачі кафедри маркетингу Полтавського державного аграрного університету завжди спостерігають за всіма трендами сучасності, тож поява першого в Україні посібника з таргетингу саме у стінах нашого ЗВО нікого не здивувала. Авторський колектив — викладачі кафедри маркетингу Іван Терещенко, Тетяна Боровик, Вікторія Даниленко, Олена Майборода, Людмила Шульга.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Презентація посібника, що відбулася 19 липня, привернула увагу не лише колег з університету, а й представників бізнесу та влади. З вітальним словом до присутніх звернулися ректор ПДАУ Олександр Галич, директорка навчально-наукового інституту економіки, управління, права та інформаційних технологій Алла Світлична та завідувач кафедри маркетингу Володимир Писаренко. Також виступила начальниця відділу стратегічного планування, моніторингу та промоцій управління стратегічного розвитку Департаменту економіки і інвестицій Полтавської міської ради Ганна Люлька, яка підкреслила  актуальність теми в контексті взаємодії ПДАУ з органами місцевого самоврядування. Також захід відвідали представники таких компаній, як ТОВ «Термастіл Профіль», ФК «Ворскла», БО «Світло надії», СФГ «ПІК», EDNISTVO GROUР та інших.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Під час презентації стало зрозумілим, що посібник буде корисним як для студентів і викладачів (під час вивчення SMM і таргетингу в соціальних мережах), так і для приватних підприємців (для просування вироблених товарів) і працівників відділів маркетингу чи збуту.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Посібник допоможе:
- ефективно працювати з таргетингом у соціальних мережах;
- домагатися окупності реклами;
- створювати якісний контент для таргетованої реклами;
- налаштовувати рекламу в кабінетах соціальних мереж.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Інформація, викладена у посібнику, допоможе актуалізувати та розвинути професійні навички з таргетингу, що принесе користь у просуванні особистого чи корпоративного бренду, підвищенні лояльності аудиторії, залученні нових клієнтів і підвищенні ефективності бізнесу!