11 травня 2023 року в Полтавському державному аграрному університеті було проведено засідання круглого столу для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії на тему «Академічна доброчесність як складова якості підготовки здобувачів вищої освіти», в якому також взяли участь аспіранти кафедри механічної та електричної інженерії. Модератором зустрічі була завідувачка кафедри паразитології та ветеринарно-санітарної експертизи професорка, д. вет. н. Євстаф’єва Валентина Олександрівна.
На зустрічі було розглянуто питання політики академічної доброчесності у ПДАУ, які порушила завідувачка навчально-методичного кабінету к. п. н., доцентка Япринець Т. С. Здобувачам вищої освіти було донесено основну нормативну базу університету щодо питань академічної доброчесності, було розглянуто порядок перевірки академічних текстів та особливості повторної перевірки на плагіат.
Професорка Євстаф’єва Валентина Олександрівна розкрила особливості дотримання академічної доброчесності здобувачами вищої освіти ступеня доктора філософії Полтавського державного аграрного університету, розглянула важливі аспекти перевірки наукових текстів на наявність текстових запозичень за допомогою програми Unichek, наголосила на важливості дотримання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку присудження ступеня доктора філософії та скасування рішення разової спеціалізованої ради закладу вищої освіти, наукової установи про присудження ступеня доктора філософії» від 12.01.2022 № 44.
Змістовну доповідь представила доцентка, к. вет. н. Канівець Наталія Сергіївна, яка презентувала особливості перевірки академічних текстів на унікальність, навела приклади звітів на наявність запозичень з інших документів і докладно розкрила структуру звіту подібності. Важливим у доповіді було пояснення, які саме запозичення в тексті є правомірними, а які ні.
Здобувачі вищої освіти ступеня доктора філософії перейнялися проблемою академічної доброчесності, що доводить надважливість дотримання кожним учасником навчально-наукової діяльності норм і правил, прагнення до високих стандартів в освітньому процесі та науці.