Удосконалення можливе лише у процесі взаємодії

У конкурентному освітньому середовищі зростає вагомість такого чинника як репутація університету, яка в першу чергу пов’язана із якістю освіти. Вимогливість, доброчесність і прагнення до постійного вдосконалення відображені в освітніх програмах для здобувачів вищої освіти різних ступенів. Удосконалення освітньо-професійних (ОПП) і освітньо-наукових (ОНП) програм є постійною турботою гарантів програм, викладачів кафедри та стейкхолдерів.

21 грудня 2020 року на кафедрі публічного управління та адміністрування вже вкотре обговорювалася ОНП Публічне управління та адміністрування. Гарант програми д. держ. упр., професорка завідувачка кафедри публічного управління та адміністрування Лозинська Т. М., професор кафедри, д. е. н. Дорофєєв О. В. та аспірантка кафедри, голова громадської спілки «Полтавська асоціація бізнесу» Різник І. В. спілкувалися з приводу практичних аспектів втілення освітніх компонент ОНП у процес наукового дослідження. Дійшли згоди щодо налагодження більш тісної співпраці між кафедрою та громадською спілкою стосовно реалізації бізнес-освіти для молоді (кафедра бере активну участь у реалізації освітньої програми для школярів міста «Про-менеджмент») і розширення наукових досліджень щодо пошуку моделі взаємодії бізнесу та влади. Обговорювалася також можливість залучення бізнес-об’єднань до реалізації концепції дуальної освіти.

Здобувачка ступеня доктора філософії Різник І. В. констатувала правильність вибору напрямів наукових досліджень кафедри та окреслила сучасні проблеми взаємодії бізнесу та влади, спричинені епідемією коронавірусу, що можуть бути перспективними для подальшого наукового пошуку.

 

Аудиторія: 

Діяльність: