У рамках тижня факультету економіки та менеджменту 28 квітня 2017 р. відбулася ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингове забезпечення продуктового ринку».
Роботу Конференції було організовано у форматі одного пленарного засідання і п’яти секцій. Конференція відзначає високий загальний рівень наукових досліджень, які проводяться на сучасному етапі, за напрямами:
1. Проблеми теорії та практики продовольчого маркетингу
2. Логістичне управління діяльністю підприємств АПК
3. Інноваційні технології в маркетингу
4. Маркетинговий менеджмент підприємств АПК
5. Фінансові аспекти маркетингової діяльності
У ході пленарного та секційних засідань в доповідях експертів були розглянуті основні питання розвитку та аналізу продовольчих ринків, взаємодії головних суб’єктів ринку, державного регулювання, контролю якості продукції. Доповідачі проаналізували проблеми теорії та практики продовольчого маркетингу, впровадження інноваційних технологій у практику маркетингу, можливості використання підходів маркетингового менеджменту в умовах аграрних підприємств.