26 лютого 2019 р. на факультеті економіки та менеджменту відбулося секційне засідання в рамках 50-ї науково-методичної конференції викладачів і аспірантів «Сучасний підхід до викладання навчальних дисциплін в контексті підвищення якості вищої освіти».
Під час засідання були заслухані доповіді учасників і відбулося активне обговорення висвітлених питань. Найбільшу зацікавленість привернули сучасні методи викладання й активізації роботи здобувачів вищої освіти.
У висновку роботи конференції прийняли резолюцію, що якість освіти на різних етапах розвитку вищої школи виступає як мета, як найважливіший критерій оцінки роботи закладу вищої освіти, як складний процес. У вирішенні завдань підвищення якості знань студентів значна роль належить постійним дослідженням цієї проблеми, адекватному прийняттю відповідальних, корегувальних дій із боку викладачів.
Тому технології навчання повинні бути органічним поєднанням науково-обґрунтованого і раціонально відібраного змісту та організаційних форм, які створюють умови для збагачення мотивації, стимулювання активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. Структура технології навчання повинна включати систему сучасних педагогічних і навчальних методів, прийомів і способів цілепокладання, планування, організації і здійснення контролю, коригування і оцінювання навчально-пізнавальної діяльності студентів з метою формування в них культури навчальної праці.